Bölüm 2 ~ Gerçekleşen Gerçekler

161 61 145
                                    

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen !!

Yazım hatalarım var ise düzeltin lütfen.

 Keyifli okumalar 💙

Hedef: 50 oy

Rüyaların tersi çıkardı değil mi ? Asla yaşanmazdı ya da biz insanlar böyle bilirdik. Rüya, bazı insanlar tarafından uykuda görülen ve uyku sonrasında hatırlanan hayaller olarak tanımlanmamış mıdır? Benim de az önce yataktan düşmeme sebep olan hayalimdi. Sadece camı açıp uyuya kalmıştım nereden bilecektim soğuk havanın benim rüyalarıma kadar etki edeceği.

Komodine uzanıp hemen üzerinde bulunan su dolu bardağı ani bir çeviklikle elime alıp tek seferde bitirdim.Rüyamda gördüklerim heyecana ve titrememe sebep oluyordu.Aslında fantastik kitaplara ve filmlere bu kadar düşkün olmasam böyle saçma bir rüya da elbette görmeyecektim.

Bu sefer elimi komodine telefonu almak için uzattım.Telefonu elime alıp tuşuna bastığımda saatin daha 6.30 olduğunu görmem ile kendimi sırtüstü yatağa bırakıp tavanı izlemeye koyuldum. Boş boş beyaz duvarı izlemek canımı daha çok sıkmaya başlaması ile kalkıp yönümü duş almak için banyoya çevirdim. Üzerimdekilerden bir çırpıda kurtulup fazla sıcak olmayan suya teslim ettim kendimi. Su damlalarının bedenimde ki hareketlerini izlemeye başladım.Saçlarımı hindistan cevizli şampuanım ile köpürtüp arındırdıktan sonra suyu biraz soğuğa çevirip altında beklemeye koyuldum. Biraz daha oyalandıktan sonra çıkmam gerektiğini kanaat getirerek suyu kapatıp kapının arkasında ki havlulara uzanıp birini kafama sarıp diğerini de vücuduma sardıktan sonra hızlı bir şekilde odamı hedef aldım.

Gardolabımın başına geçip ne giyeceğime karar vermeye başladım.Okulun ilk günü olduğu için fazla abartıya da gerek yoktu.Kot pantolon üzerine siyah sade kısa kollu bir tişört belime de sade siyah renk kemer taktıktan sonra telefonumu elime alıp saatin kaç olduğuna baktım. Daha yediyi on geçiyordu. Saçlarımı saat sekize, evden çıkmama yakın olan süreye kadar örüp öyle bırakmaya karar verdim. Onu hep yaptığımda doğal dalgalara sahip oluyordum. Eh bu da benim mutlu olmamı sağlayan küçük olaylardan bir tanesi sayılırdı.

Karnımdan gelen guruldama sesleri ile midemin artık bir şey yemem gerektiğini bana çok güzel(!)bir şekilde duyurduğunu anladım.Mutfağa girip tezgahın üzerinde ki kavanozun içinde olan sütlü gevreği derin bir kaseye boşaltıp dolaptan aldığım sütü içine kattım. Bulaşıkları bulaşık makinesinin içine koyup tekrar yönümü odama çevirdim.

Fazla büyük olmayan bir sırt çantası alıp içine gerekli olan eşyaları koyduktan sonra dolabımı açıp kot ceketimi yanıma alıp evin çıkışına doğru yol aldım. Kapıyı iki kere kilitlediğimden emin olduktan sonra durağa doğru yürümeye koyuldum. Durağa adım attığım gibi dolmuş gelirken kalabalığı takmadan dolmuşa atlayıp parayı şoföre uzattım. Telefonu çıkartıp kişilerimden her daim yanımda olan Amy'nin ismine tıkladım. İki üç kere çalması sinirimi bozsa da bir kez daha denemeye karar verdim. Bu çalışdan da tam vazgeçecek iken Amy'nin telefonu nefes nefese açması kaşlarımın çatılmasına sebep oldu.

" Amy? Noluyor bu nefes alıp vermede ne? Sanki arkandan atlı koşturuyor? "

" Laura bi sakin kızım be. Bi şey olduğu yok. Sadece şey yapmıştım."

" Ne bok yedin yine,söyle."

" Ya hani seninle şey yapıyorduk. Milletin kapılarına basıp kaçıyorduk ya onu yaptım."

"Eee??"

"Salak mısın? Şuan sabahın körü hani ondan yapayım da millet sövsün diye şey etmiştim. Sonra şey oldu."

BERCESTE(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin