"Of Fethi nasıl yorgunum"
Kadın eve 23:30 da gelmiş yorgunluk ile kendisini direk yatak odasına atmıştır. Üstünü değiştirip yatağa direk yatıp kocasını çağıracakken kocasının içeri girmesi ile irkilmiştir.
"Eylem Hanım dünkü İçin planımızı bugüne ertelemiştiniz."
Kadın adama tuhaf bir bakış attıktan sonra yataktan kalkmış üstüne başına bir çeki düzen vermiştir.
"Fethi yorgunum hayatım ya."
"Eylem her gün yorgunsun ama. Hadi ya."
"Fethiiiiiii."
"Ne ya? Sen benim karımsın. Yani benimsin."
Adam kadına iyice yaklaştı. Üstündeki hırkayı yavaşça çıkardı.
"Fethi çok yorgunum gerçekten."
Adam kadına daha çok yaklaştı. Kadın adama karşı koyamayacağını anladı. Adamı boynundan tutup dudağına yapıştı. Yaklaşık 3 4 dakika öyle kalan adam ve kadın daha sonra ayrıldı. Adam üstündeki gömleğin düğmelerini açmaya başlamıştı. Son düğmeyi de açtıktan sonra gömleği vücudundan çıkardı. Kadın yatağın kenarında oturmuş kocasını izliyordu. Adam bir an da kadının üstüne geldi. Ellerini yukarıya alıp elleriyle tuttu. Bacaklarının üstüne oturdu ağırlığını vermeden. Adam biraz kadına baktıktan sonra tekrar kadının dudaklarına yapıştı. Nefesleri kesildiğini anladıklarında birbirlerini bırakmışlardı. Adam kadını yatağın başına kadar çekti. Daha sonra kendini yatağın bir kenarına bırakırken kadında adamın hemen göğsünde yatıyordu. Adam kadına baktı. Tekrardan dudağına yapışacakken adam kadının ağzımı kapattı.
"Sıra bende Fethi Kulaksız."
Adam bir anda irkildi yastığı arkasına yaslayıp yatakta oturur pozisyonu aldı. Kadın adamın iyice yanına yaklaştı. Adamın kucağına oturduktan sonra bir eliyle tekrardan kafasını tutarken bir yandan da dudağına yapıştı. Adam kadını yatağın kenarına doğru atarken adam da hemen kadının yanına geçti.
"Seni çok seviyorum be adam."
"Seni çok seviyorum be kadın."
Adam kadının boynunu sararken iyice yakınlaşmışlardı. Adam kadını bıraktıktan sonra ışıkları kapatan çiftin yatak odasından çığlıklar duyulmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük EyFet Hikayeleri
RandomFarklı kurgularda tek bölümlük EyFet Hikâyeleri.