"Fethi lütfen dinle lütfen, her şeyi açıklayacağım."
Genç kadın koltukta oturmuş adamı kolundan tutmuş gitmesine engellemeye çalışıyordu.
"NEYİ AÇIKLAYACAKSIN EYLEM! eski sevgilinin ile sarmaş dolaştın gördüm ya, gördüm kızım dua et karnında bizim bebeğimiz var yoksa sizi orada gördüğüm an öldürürdüm."
Adam kolunu kadının elinden kurtarmış kapıyı sertçe çarpıp evden çıkmıştı. Kadın 6Aylık bebeğinin tekmeleri ile acı çekerek inliyordu. Ama kimse yoktu onu duyacak. Bir anda büyük bir sancı bastırdı. Kadın yatak odasına telefonunu almak için kalktı koltuktan. Elini karnına götürdüğünde kanamasının olduğunu gördü. Yatak odasına ilerlemeye çalışsa da başaramadı. Kapının orada acıdan düştü. Ayağa kalkacak gücü yoktu. Niye böyle olmuştu hiç bir fikri yoktu."Eylem dayan lütfen dayan."
"Fethi çok acıyor."
"Tamam geldik sakin ol dayan lütfen."
Adam eve geldiğinde karısının o halde görünce kucağına alıp arabaya koymuştu hastaneye doğru gidiyorlardı. Adamın gözünden bir kaç damla yaş akıyordu belki karısını belki de bebeğini kaybetme korkusu yüzünden ağlıyordu. Hastaneye geldiklerinde adam hemen karısını kucağına aldı.
"SEDYE GETİRİN, SEDYE."
Adamın kucağında kadın baygın bir şekilde yatıyordu kanaması hâlâ devam ediyordu. Sedye geldiği zaman adam kadını sedyeyle koydu, müdahale odasına kadar beraber gittiler. Kadını müdahale odasına aldıklarında hemşire Fethi'nin yanına gelmişti.
"Ne oldu karınıza. Hamile sanırım."
"E-evet 6Aylık hamile. Nasıl olduğunu bilmiyorum eve geldiğinde kapının önünde baygın bir şekilde yatıyordu. Ve hastaneye gelene kadar da kanaması devam etti."
"Bir darbe falan aldı mı?"
"Ha-bilmiyorum, lütfen ikisini de kurtarın lütfen."Genç adam karısının yanına girmişti odaya, karısı hâlâ uyuyordu. Yanında ki sandalyeye oturdu, gözünden yaşlar akıyordu adamın engel olamıyordu. Karısının elini tuttu. Kadın yavaş yavaş gözlerini açtı.
"Fe-Fethi."
"Yorma kendini güzelim."
"O-o benden özür dilemişti, sarmaş do-dolaş değildik. Sevgilisi i-için bir ka-kaç şey yap-yapmamı istemişti. O yü-yüzden sa-sarılmıştık."
"Özür dilerim Eylem be-belki ben öyle gitmeseydim bebeğimiz ölmeyecekti."
Kadın yatakta doğruldu. Bebeğini kaybetmiş miydi şimdi.
"Fe-Fethi öldü mü?"
"Maalesef."
"Fethi..."Aklınızda yazmamı istediğiniz kurgular varsa yoruma yazabilirsiniz.
Görüşünüzü de yazarsanız sevinirim🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük EyFet Hikayeleri
RandomFarklı kurgularda tek bölümlük EyFet Hikâyeleri.