Genç kadın tek başına oturduğu salonda endişeli bir şekilde bekliyordu duvardaki saatin tıkırtısı ile parmakları ritim tutmuştu. Sevdiği adamı bekliyordu korkan gözlerle, kapının çalması ile genç kadın bir hışım ile kalktı hızla kapıya ilerledi. Delikten bakıp kapıyı açtı hızlıca sevdiği adamın boynuma atladı. "Eylem dondum hayatım. İçeride devam etsek." Eylem yavaş adımlarla eve girdi ardından da Fethi, kapıyı kapatıp sarılmalarına tekrardan devam ettiler. "Çok merak ettim." kadınım cılız çıkan sesi adamın gülümsemesine yol açmıştı.
genç çift salonda ki koltuğa uzanmıştı. fethi'nin göğsünde uzanan eylem ilk defa bu kadar huzurlu hissediyordu. geç saatlere kadar filmlerini izledikten sonra birlikte yatak odasına çıktılar. yorgunluktan olsa gider gitmez uyudu fethi eylem ise sevdiği adamın yüzünün her yerini ezberlemek istercesine baktı, yanağına bir öpücük kondurup fethi'nin yanına kıvrılarak uyudu.
eylem saat 13;20'yi gösterdiğinde kalktı. yanına baktığına fethi'yi göremedi. yataktan kalkarak evde fethi'yi aramaya koyuldu. en son kocasını mutfakta kahvaltı hazırlarken gördü. farkettirmeden arkasından sarıldı. fethi gülümseyerek sevdiği kadını önüne çekti. uzun zamandır öpmediği dudaklarına götürdü elini, biraz elini gezdirdirdikten sonra kendine çekti genç kadını dudağına uzun bir öpücük bıraktıktan sonra tekrar işine devam etti. "çok yaramazsın" eylem gülümseyerek fethi'nin kurduğu masaya oturdu. fethi elinde kızarmış ekmekler ile birlikte eylem'in tam karşısına oturdu.
fethi kışladan aramaları ile birlikte evden çıktı, eylem evi düzenledikten sonra kışlaya gitti. erdem albayın yanına geldi. fethi'yi sordu operasyonda olduğunu öğrenince içini yine bir endişe kapladı. iki gün önce gördüğü rüyanın hâlâ etkisindeydi.
dakikalar endişe ile geçiyordu eylem için, sanki kötü bir haber alıcak gibi her saniye kalbi daha hızlı atıyor rüyasının gerçek olmasında korkuyor belli.
saatler sonra derya eylem'in yanına geldi genç kadını endişesini saatler boyunca izlemişti. yanında ki boş sandalyeye oturdu genç kadının arkadaşının geldiğini farketmemişti bile sadece önünde ki duvarda asılı saatteydi gözü. derya eylem'in omzuna dokunarak yanına geldiğini anlamasını istedi. eylem omuzunda hissettiği el ile önüne döndü. "iyi misin?" derya'nın sorusu ile eylem kendine geldi. "kötü görünüyorsun eylem bir şey mi oldu?" eylem gözlerini ovuşturarak derya'ya baktı "tim iyi mi?" sadece fethi'nin sormaya gönlü el vermemişti, belki hepsi ile gelecekti o kara haber. "bilmiyorum daha haber gelmedi ama iyilerdir sana n'oldu?" genç kadın sorulan soruya hiç cevap vermek istemiyordu karşısında oturan arkadaşının da sevdiği adam için endişelenmesini istemiyordu. cevap vermeden kalktı ayağa, biraz ileriden gelen erdem albayı gördü. sanki o da eylem gibi rüya görmüştü, yüzü gerginleşmişti endişesi epeyce belli oluyordu. eylem'in yanından geçerken seslendi genç kadına "yanıma gel."
eylem daha yeni çıktığı odaya tekrar girdi, derya yine oda da aynı vaziyette oturuyordu. erdem albayın masanın başında oturmadı ile eylem'de demin oturduğu yere tekrar oturdu.
eylem ve derya soran gözlerle çaprazlarında oturan erdem albaya bakıyordu. kapının açılması ile odada ki herkes kapıya baktı. bütün tim gelmiş herkes yerlerine oturdu. derya eylem'in yanında kalkıp yavuz'un yanına geçti fethi sevdiği kadının yanına oturdu erdem albayın ayaklanması ile bütün dikkatler oraya döndü.
"beyler operasyonda ufak bir değişiklik yapıcaz eylem'de sizinle gelicek en kötü ihtimal bende gelicem. derya sen yine operasyonu takip ediceksin. ve operasyon yeri de değişti gelen bilgiye göre sadık iti şimdi asmalara doğru hareket etmiş. onlara küçük bir süpriz yapalım dedik bizde. şimdi eylem sen gidip hazırlan helikopter hazır sizi bekliyor belli bir yere kadar helikopter ile gittikten sonra araba ile devam edeceksiniz. allah yardımcınız olsun."
"sağol!"eylem hazırlanarak dışarıda bekleyen timin yanına geldi sessizce helikoptere bindiler. seslerin artması yükseldiklerini gösteriyordu.
biraz sohbetten sonra helikopter alçaldı. güvenli bir bölgeye indi. tim helikopterden inerek karşılarında bekleyen araca bindi.
kısa bir süre sonra bölgeye geldiler. aracı biraz geride bıraktılar dikkat çekmemek için. önden tim arkadan eylem ve fethi ilerliyordu.
"fethi sen uygun bir bina bulursan gir."
"tamam."fethi ileride bulunan sakin görünen binaya girdi. tim ve eylem biraz daha ilerledikten sonra sadık ve yanında ki teröristleri gördü sayıları time göre oldukça fazlaydı. "komutanım bunlar ne amk tek başıma hallederim bunları." bütün herkes gülümserken herkes yerlerini aldı fethi'nin atışı ile operasyon başladı.
fethi'nin telsizden gelen sesi herkes endişelendirmişti. hep teröristler tarafından farkedilmişti hemde karşı tarafın da keskin nişancısı olduğunu görmüşlerdi. "komutanım ben çıkıyorum buranda."
"fethi ayağa kalkmıyorsun. keskin nişancı var oğlum ölmek mi istiyorsun sen!"fethi dakikalar sonra hızlı adımlarla binanın en üst katından ineceğini düşünmüştü. ayağa kalktığı anda sırtında ve gittikçe her tarafına yayılan acı ile zar zor ayakta durdu. kapının girişine geldiğinde yavaşça merdivenlere oturdu.
"Fethi vuruldu tekrar ediyorum FETHİ VURULDU." ateş'in sesi tedirginlikle çıktı. "komutanım i-iyiyim ben."
eylem kimseye farkettirmeden yerinden kalktı yanında. hızlıca koşarak fethi'nin olduğu binaya girmeye çalıştı. önce ayağına bir kurşun isabet etti daha sonra sağ koluna. bütün tim eylem'i korumak için yerlerinden olabildiğince çok terörist öldüremeye çalıştı.
eylem hızlı adımlara ayağının acısını umarsamadan kocasının sevdiği adamın yanına çıktı. fethi acı ile yüzünü ekşitti eylem'i görünce yavaşça ayağa kalkmaya çalıştı. eylem fethi'yi tutarak yanına oturdu. eylem'in eli fethi'nin sırtına giderken fethi'nin eli eylem'in ayağında ki yaraya gitti.
biraz zaman sonra telsizleri çıkarıp attılar eylem'in kolunda ki kurşun oldukça derindeydi sanki kan su gibi akıyordu. eylem karşısında ki binada duran teröristlere baktı, ellerinde roket nişan alıyorlardı. eylem hiç düşünmeden fethi'yi ayağa kaldırdı merdivenlerden yukarı çıkarak üst katta ki fethi'nin vurulduğu yer geldi.
fethi'yi kendine çekerek öpmeye başladı. fethi karşılık verirken sadece bir kaç saniye sonra olacakları bilirken, sadece son kez birbirlerinin kokularını içlerine çekerek hasret kaldığı tatları talan ettiler. sadece saniyeler sonra binanın patlaması ile kulaklar da sadece timin bağrışları vardı...
eylem şöyle demişti fethi'ye "yaşarken bir, ölürken bir." çiftin hayat felsefesi olmuştu bu şimdi gerçekleşti.
yaşarken bir, ölürken bir
acıklı bir bölüm ile karşınızdayım böyle bölüm atmayalım uzun zaman olmuş ya. bölüm hakkında yorumlarınızı yazar mısınız💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük EyFet Hikayeleri
RandomFarklı kurgularda tek bölümlük EyFet Hikâyeleri.