Pohľad Honzi (14 Rokov-minuslot)
S Nikolasom som sa začal trochu bavíť.. No nebolo to nič zaujímavé. Bál som sa strašne. Raz ku nám prišla nová žiačka. Volala sa Sofia Melindová... Neveril som. Bola tak krásna. Asi som sa zaľúbil. Sofia celý čas na mňa pozerala. Vždy keď sme sa na seba pozreli ja som strhol zrak a ona sa len usmiala. Po škole keď som sa balil prišla za mnou.
,, ahoj. Ty si Honza že? "
Usmiala sa.
,, em... Ano... "
Nevedel som čo jej povedať. Akoby som zabudol rozprávať. Sofia sa zasmiala.
,, Čo tak zíraš. Nechceš ísť von? "
Zasmiala sa. Neveril som. Ona má pozvala vonku.
,, em no ja - Ja-"
,, asi si prvý krát pozvaný. Tak vieš čo? O 19:30 ťa čakám pred tvojim domom. Dobre? "
Usmiala sa. Ja som len prikývol. Hneď ako odišla som ostal stáť. Nemal som ďaleko od toho aby som ondlel. Bola tak nádherna. Žeby sa na mňa konečne usmialo šťastie? Ale na doma nemam nič pekne!! Čo ak jej urobim hambu!! Začal som stresovať a bežal domov.
,, Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita Vita "
Začala som buchať na dvere.
,, čo je "
Pozrel na mňa.
,, ja ja potrebujem pomoc "
,, s čím zasa preboha. "
Naštval sa.
,, ja -"
,, Honza ja nemam momentálne čas takže prepáč "
Povedal a poslal má do izby. Bol som trochu sklamaný. Mysle som že mi pomôže... Sofia nakoniec prišla. Išli sme spolu von. Bola tak zhovorčilá. A ja som nevedel ako sa s ňou rozpravať.
,, bojíš sa ? "
Pozrela na mňa.
,, nie nie ja len.. Je to pre mňa nové.. "
,, ako to myslíš.... Dobré teraz má počuvaj. Ja som ti o mne povedala pár veci. Teraz povec ty mne niečo o tebe "
Usmiala sa. Nevedel som ako začať.
,, vieš čo? Začneme nejakým dobrým Tichým prostredím "
Usmiala sa.
,, poznáš nejake? "
Spýtala sa. Došlo mí že máme vodpád.
Doviedol som ju ku vodopadu. Zistil som že to jazierko žiari keď vicíti dobre srdce. Ja a Vita ja som dotkneme a svieti. Je to len teória.
,, wow. Je tu nádherne "
Zasmiala sa.
,, tu chodim každý deň po škole"
,, a prečo? "
,, no.... Poevecme že potrebujem si všetko dať do kopy.. "
,, Aha.... Tak hovor niečo o sebe :) "
Usmiala sa. Najprv som nechcel ale ten jej úsmev má prinutil ku všetkému. Povedal som jej čo sa deje doma a iné veci.
,, Bože... To som nevedela... Je mi to ľúto... Nezaslúžiš si to... "
Smutne povedala a pritulila sa ku mne. Nevedel som čo mám robiť. Bolo to príjemné.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka- Príbeh Dvojčat Ako sa to začalo
Fanfictionupozornenie! pokiaľ ste nečítali knihu slávna dvojka 1 a 2 nemôžete čítať toto! :D vlastne môžete ale aby ste pochopili odporúčam najprv tamtie knihy _________________________________________________ Honza a Vita sú dve dvojčata ktoré spolu vyrasta...