ja som sa s ňou vyspal

91 12 2
                                    

Pohľad Honzi (14 Rokov-minulosť)

So  Sofiou som vždy chodil von. Bol som šťastný že mám niekoho kto mi rozumie. Toľko to pre mňa znamená. Veril som ze má nenechá. Po škole sme išli ku vodopádu a urobili ulohy.
,, nepôjdeme dneska von? "
Spytala sa a usmiala.
,, veď sme vonku "
,, ja viem, ale myslím že ísť vonku, niekde zájsť, ku tebe domov ;) "
Usmiala sa na mňa Sofia.
,, em.. Jasne, dobre "
Usmial som sa. Večer ku mne Sofia prišla . Rozprávali sme sa v mojej izby o blbostiach kým nepršiel vita.
,, Honza-"
Zastavil sa a pozrel som na Sofiu a Sofia naňho.
,,... Ano Vita? "
Spýtal som sa.
,, radšej nič "
Povedal a odišiel.
,, tvoj brat asi nevie že sa s tebou námestím "
,,.... Nooo... Vita nevie veľa vecí... Veľmi sa nebavime... "
,, prečo? "
,, už to nieje také aké to bolo keď  boli malí.... Ja som už teraz sám...Vita si tak nejak všíma iné veci ako mňa "
,, a rodičia? "
,, Rodičia?.... Rodičia.... Rodičia-... To je jedno"
Nechcel som sa o tom baviť.
,, chudáčik "
Poľutovala ma Sofia a pozrela do očí. Začala sa ku mne približovať a nakoniec pobozkala. Začali sme sa bozkať a skončili sme v posteli.

Na druhý deň som sa zobudil v izbe sam. Asi išla domov. Bol som na seba naštvaný. Niesme plnoletý!  To nieje dobre...

Pohľad Sofii

Rano som vstala a polonahá  otvorila dvere no narazila som do Vity.
,, Vita "
Pozrela som  naňho. Vita si ma pozrel a podal mi ruku.
,, si sexy "
Usmial sa na mňa.
,, aj ty "
Flirtovne som naňho pozrela. Vita sa ku mne priblížil a pritlacil na stenu a začal bozkať. Usmial som sa a pridala k nemu. Zobral ma na ruky a preniesol do izby kde má vyzliekol. Každý už vieme ako to pokračovalo. Nakoniec som ušla aj od neho. Konečne som sa dostala k Vitovi. Už len Honzu zahodiť. Trvalo mi 4 mesiace kým som konečne dostala Vitu.

Puhlsd Honzi

Na druhý deň som išiel do školy, Sofia sa smiala a bavila s Vitom.
,, Ahoj Sofia"
Usmial som sa. Sofia sa na mňa pozrela akoby som jej bol cudzí. Nechápal som čo sa stalo. Odrazu si od mňa od sadla a prisadla ku Vitovi. Smutne som na ňu pozrel.
,, Samotár! "
Zasmial sa Alex a s ním celá trieda až na Nikolasa. Ten si ku mne zasa sadol.
,, budem tu sedieť je dobre? "
Pozrel na mňa. Pokrutil som hlavou že dobre. Bolo mi do plaču. Sofia sa odrazu baví s Vitom.

Po škole som bežal za Sofiou.
,, Sofia počkaj! "
Skríkol som a pribehol za ňou.
,, čo chceš "
,, Sofia ja nechapem čo-"
,, čo sa stalo? Si loser Honza. Tvoj brat je rozumnejší ako ty. Nechaj má na pokoji. "
Pozrela sa mi do oči a odišla. Ostal som tam  stáť a pozerať ako odchádza. Odrazu začalo pršať. Išiel som do lesa ku jazeru a začal plakať.
,, čo som komu urobil že sa mi to deje "
Zufalo som pozeral do jazierka ako mi slzy padaju do jazera a rozplívaju vodu spoločne s kvapkami dažda.


Slávna Dvojka- Príbeh Dvojčat Ako sa to začaloTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang