naši rodičia su mŕtvy!

135 12 1
                                    

Pohľad Vity ( 15 rokov - minulost)

Otec nás zavolal dole. Obaja sme pribehli.
,, čo sa deje oci? "
Spýtal som sa.
,, Ideme na hawai na prázdniny "
Povedal.
,,super! Zasa budeme surfovať "
Zasmial som sa.
,, prajem peknú dovolenku"
Usmial sa Honza. Vedel že ho nezoberú.
,, ty ideš s namy! "
Skríkol na neho. Honza bol rád. Každý sme sa išli pobaliť.
,, čo si bereš? "
,, neviem "
Pozrel na mňa Honza. Niečo na ňom bolo divné. Honza sa miloval baliť keď ho brali s nami na ostrocv. Ale dneska je to ine... Nechápem.

Pohľad Honzi( 15 rokov minuslot)

Išiel som vonku ešte pozrieť na vodopády.
,, Tak ako? Si rad že tá rodičia beru? "
Usmial sa Nikolas a sadol vedľa.
,, Neviem. Je mi to jedno... Musí to mať dôvod. Určite má budú využívať "
Prekrútil som očami.
,, Čo ak ťa konečne berú za člena "
,, to ťažko. Nepoznaš ich"
Pozrel som na neho.
,, ale poznám teba "
,, Nie nepoznaš Nikolas! Celé tie roky som bol sám! Len ja!! Nikto iný!!! Potom prišla Sofia. Kvôli nej som sa zbláznil"
,, Honza ale ty má potrebuješ-"
,, Nepotrebujem! Nepotrebujem teba a nikoho iného! My dvaja sme nikdy ani kamoši neboli! Nie z mojej strany "
Pozrel som na neho a odišiel domov. Nikolas tam smutne stál a pozeral na mňa.

Pohľad Nikolasa

Vrátil som sa domov.
,, mami? Oci? Som doma! "
Skríkol som. Nikto sa mi neozval. Nechápal som to. Išiel som hore po schodoch. Videl som kvapku krvy tak som bežal hore. Vtrhol som do izby rodičov. Ked som to videl, náhrnuli sa mi slzy do očí.
,, Mami.. Oci... "
Začal som plakať. Ležali mŕtvy v kaluži krvy a na nich bol listoček.

Sľúbila som že sa pomstím ;)

Hneď som vedel že to bola sofia. Papierik som s plačom roztrhal.
,, nejdem ťa sofia... Nájdem. A zabijem! Skapeš strašnou smrťou!!! Prisahám !!! "
Zvrieskol som.

Pohľad Vity

Sadli sme do auta a zapli pásy. Ja som sa hral na telefóne a Honza pozeral von oknom. Odrazu mama strhla volant a niekde sme nabúrali. Auto sa s všetkými obrátilo na kapotu a ostali levitovať. Ja a Honza sme sa nejako rozopli a z auta vyšli po štyroch.
,, Oči mami "
Pozrel som na auto. Odrazu prišla sanitka a všetkých zobrala. Zobudil som sa vedľa Honzi na izbe..
,, kde to sme? "
Nechápal som. Odrazu prišla sestrička.
,, Honza a Vita?... Mám pre vás zlú správu... Ste posledný z vašej.. Rodiny "
Smutne na ans pozrela. My s Honzom sme na seba pozreli.
,, č-čo?! Nie! "
Skríkol som a začal plakať. Ocko a mamka sú mŕtvy... O pár hodín nas pustili domov.
,, Honza... Sme posledný... Rodičia sú preč"
Splakany som ho objal. Honza nič. Odbil má od seba.
,, čo robíš?! "
Pozrel som naňho.
,, keď som ja potreboval aby si ma objal ty nič! A keď ty potrebujes tak tu mám byť?!? "
Zvrieskol.
,, ako to mysliš!!! "
,, Celý čas som sa trapil a ty si sa má ani raz KURVA nezastal!!!! "
,, Dobre prepáč! Ale nemôžeme sa hádať! Potom sa rozdelíme... A to nechcem "
,, je mi jedno čo ty chceš Vita. Zbohom "
Pozrel na mňa a odišiel. Neveril som že má  nechal... Ostal som tam stáť a pozerať ako odcházda.

Pohľad Vity (16 rokov- mimisloť)

Toto mesto ide do sračiek... Už je to rok čo s Honzom niesom kontakte a neviem čo robí... V meste je vrah ktorý si ma svoj účet pripočítava smrte nevinných ľudí.. Je to bezcitná beštia ktorá zabíja dievčatá.... A nikto ho nevie chitiť. Raz som išiel do jednej uličky. Bolo mi niečo divné. Videl som jedného chlapa v tme ako zabil 5 policajtov. Nedalo mi to a pomaly som tam išiel. Schoval som sa za smetiaky a vykukol. Ten chalan tam nebol. Nechápal som to. Odrazu má niekto skopol  na zem zo zadu.
,, Zvedavý blbeček . Takých som nevidel už dlho "
Usmial sa na mňa.
,, kto si! "
Skríkol som. Vyšiel s tmy a pozrel na mňa. Neveril som, bol to Honza.
,, Honza "
Nechápal som
,, čauky Vita "
,, ty so vrah... Ty si tén čo zabíja dievčatá že?! "
,, múdry chlaček  z teba vyrástol "
Usmial sa.
,, Honza prečo to robíš! "
,, lebo chcem :) . Teraz už vieš kto je vraj. Nejdes zavolať na políciu? "
,, nie... Nie to neurobim "
Pozrel som naňho.
,, okay :) tak papa. Zase o rok. Alebo o dva "
Usmial sa a odišiel. Nechápal som to...

Pohľad honzi ( 18 rokov minulost)

Musel som nastúpiť na inu školu, zhoda náhod, ns tu istú čo Vita. Nechce sa mi učiť. Nasťahujem sa k nemu a budem opisovať domáce a basta :) . A tak som urobil. Nasťajoval ku Vitovi domov. Vita nechápal. Na druhý deň sme išli do tej mrdnutej školy.. Ale keď som videl... Kto tam sedi.... Neveril Som.... Sofia!

Pohľad Honzi a vity s Nikolasom
( prítomnosť)

,,Zazvonil zvonec a minulosti je koniec! "
Vyskríkol som. Nikolas a vita na mňa pozreli.
,, Minulosti možno, ale prítomnsoti nie ;) "
Usmial som sa na dvojčatá.
,, čaute chalani čo robíte? "
Usmiala sa Elena.
,, nič rozpisujeme  naš príbeh"
Usmial som sa na ňu a na honzu s nikom.
,, no super "
Zasmiala sa. Tak! A teraz viete všetko! Prečo je prítomnosť taká aká je! Všetko sa odráža minulosti! Aký si bol tak to zanechá má tvojom ja následky. A takto to skončilo :).
End našej Minulosti

( koneeec!! Dúfam že sa vám páčila táto kniha xd mne sa ju veľmi dobre písalo musím povedať. No nič. Uvidime sa nachádza slávnej dvojke na prítomnosti guys! Cc!! XD)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 22, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Slávna Dvojka- Príbeh Dvojčat Ako sa to začaloDonde viven las historias. Descúbrelo ahora