Misiunea ta este sa gasesti o comoara ingropata in... nu conteaza, ...undeva la mama naibii, undeva intr-o foarte departata salbaticie.
Ai de parcurs un drum lung pana la comoara si pe drum se intampla tot felul de chestii... o sa vezi tu...
Alege ce ai face cu adevarat daca ai fi acolo! (sau ce ar trebui sa faci)
Incearca sa ajungi teafar la destinatie si sa gasesti comoara. Urmareste indicatiile de pe harta.
Daca esti gata sa incepi, nu uita sa te echipezi corespunzator si sa-ti iei cu tine in rucsac doar cateva alimente, ceva apa, cutit, cratita si folie de plastic impotriva ploii... Mai multe nu ai putea cara. Si nu uita harta!
Primul obstacol natural de care trebuie sa treci este o zona muntoasa foarte impadurita. Din nefericire nu ai intalnit nici macar un singur om, dar din fericire ai o harta foarte buna, cu multe detalii si explicatii, care urmareste toate detaliile si sinuozitatile terenului. Conform hartii ai mers deja trei zile si mai ai vreo doua pana iesi de aici. Jumatate din drum stai cu nasul in harta, incercad sa respecti traseul.
Din pacate nu esti singur! In fata ta ti-a aparut brusc un urs, cam la 6 metri, mare si la fel de speriat ca tine, doar ca el e mult mai mare. Iar cand se ridica pe labele din spate iti dai seama ca de fapt tu esti foarte mic pe langa el!!!
Ce faci? Ce ar trebui sa faci?
1 ma prabusesc la pamant, mort de frica, chircit, cu mainile pe cap si incapabil sa ma mai misc sau sa mai vorbesc si imi spun in gand ultima rugaciune
2 o iau la fuga mancand pamantul
3 frica nu foloseste la nimic, raman pe loc, nemiscat, imi ridic mainile si incep sa ma agit si sa urlu cat pot eu de tare