yaş

248 25 29
                                    

jackson: sana o anahtarlığı bir kez geri verdiysem bir daha istemediğim içindir.

o beyninde neler döndüğünü bilemem ancak dolabıma anahtarlığı geri bırakmış olman, eskiden onu görünce uyanan hislerimi tekrar canlandırmıyor ım jaebum.

jaebum: hyung, çok yoruldum artık.

jackson: emanetini bardaki choi' ye bırakıyorum. ne de olsa çıkmıyorsun şu bok çukurundan.

jaebum: bu acı çok fazla.

-görüldü 23:32-

jaebum:  parçalanıyorum ve toparlayacak bir senim bile yok artık. çok mu zor hyung, eskisi gibi yanaklarıma yerleştirdiğin sıcacık avuçlarınla silemez misin gözyaşlarımı?

-görüldü 23:33-

jaebum: bak soğuk taşın üzerine uzandım, eksikliğine ağlıyorum bir kez daha.

canım çok acıyor hyung, sen tek kişiyi kaybetmenin acısını yaşıyorsun biliyorum ancak benim kayıplarımdan bihaber olman daha da kötü değil mi?

emin ol, emin ol hiçbir şey katlanılamayacak boyutta değil. bilmiyorum belki de öyle ancak seni görüyor olabilmek bile bir miktar su serpiyor yüreğime.

söyle hyung, hala bir ümit var mı bizim için?

-görüldü 23:45-

-jackson yazıyor...-

jackson: pes et artık.

boşuna ağlayıp durma. sürekli karşıma çıkma.

benden geçti ım jaebum. ne affetme gücüm var ne de birilerini parçalamaya.

en azından elini çek ki üzerimden nefes alabileyim.

şu dünyadan siktir olup gidene kadar seni unutmama izin ver.

-görüldü 00:03-

jaebum: bizden ben olmuşuz :)

bundan iyi bir cevap olamazdı hyung.

iyi geceler, artık rahatça nefes alacak alan bırakıyorum sana.

-görüldü 00:04-

jackson: iyi geceler.

-iletildi 00:36-

+++++

y-n: allah beni kahretmesin, şunlara iki acı aşılayacağım diye zırıl zırıl ağlamak üzereyim :'(((

raw. jackbum ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin