Emma's POV
Het was eind dit school jaar, ik kon eindelijk weg van school. Ik heb zo veel zin in deze vakantie, ik ga eindelijk weer mijn broer, Harry Styles zien! Ik heb hem al een jaar niet meer gezien! Ik vier mijn zeventiende verjaardag ook bij Harry! Ik heb letterlijk nog nooit iemand van de band gesproken, ik ga de band voor het eerst ontmoeten!
~Een paar dagen later~
Ik ben druk heen en weer aan het rennen om mijn spullen bij elkaar te rapen over een uur komt de limo mij ophalen. Ja een limo van Harry mocht ik geen taxi nemen dus stuurt hij een limo. Na drie kwartier ben ik eindelijk klaar en ik sleep de zware koffer achter me aan in de hal geef ik mijn ouders en knuffel en ik loop naar de limo toe.
Ik begroet de chauffeur en geef hem mijn koffer ik ga zitten en kijk uit het raam, ik pak mijn oortjes en zet muziek op. Het is best ver rijden want het huisje is ergens in het bos zodat ze rust hebben van alle fans enzo. Ik wordt slaperig en val inslaap.
Opeens voel ik mij wakker geschud worden iemand. Ik schrik op en zie Harry. "OMG HARRY!" schreeuw ik en spring op om hem een knuffel te geven. "Hey, little sis!" zegt hij lachend. Wow Harry is echt veranderd in de tijd dat ik hem niet heb gezien! Natuurlijk ben ik wel gewoon naar concerten geweest in Nederland en Belgie als hij die had maar dat was aan het begin van de tour.
Als ik los laat zie ik een heel groot huis, is dat die van Harry. Hij ziet mijn verbazing. "Wow, rustig, we delen het met de hele band hoor!" zegt hij lachend. Hij liep naar de chauffeur en zei waar hij mijn spullen kon neer zetten en liep terug naar mij toe. "Zal ik je het huis laten zien lil sis?" vroeg hij. Ik knikte en liep met hem mee terwijl hij zijn arm om mijn nek deed.
"Ik hoop dat je zwemkleren bij hebt want je kan elke dag zwemmen!" zei hij lachend. We liepen veder naar de keuken. "Wow!" zei ik verbaasd, ik weet dat Harry niet kan koken dus wie kookt er dan?
"Lil sis, ik weet dat je goed kan koken dus ik wou vragen of je voor mij en de jongens wou koken deze weken dat je hier blijft?" vroeg hij, het was waar ik bleef hier de hele vakantie dus zeven weken, zonder mijn ouders, natuurlijk konden we wel elke dag bellen maar het blijft anders, zeven weken bij je broer en zijn beste vrienden.
"Natuurlijk kan mister Styles weer niet koken! Maar ik zal het wel doen! Maar.." zei ik lachend. "Maar..?" vroeg hij. "Jullie moeten dan wel elke avond kiezen wat jullie willen eten!" zei ik lachend. Hij knuffelde mij hard. "Harry.. Harry.. ik krijg bijna geen adem.." zei ik en hij liet mij snel los. Op dat moment kwam een blonde jongen met een bril binnen.
"Hazza wie is dit?" vroeg de jongen en gaf Harry een kus op zijn wang. Toen zag ik het, het was Niall. Ik keek Harry vragend aan. Alleen ik of Harry zijn exen noemde hem Hazza. "Ohw ja! Dit is mijn kleine zusje!" zei hij lachend. "Harry ik ben maar 3 jaar jonger dan jou!" zei ik lachend. "Ik ben Niall.." zei Niall en keek Harry vragend aan. "Mijn vriendje!"maakte Harry af.
Wacht is Harry gay? "Ben je gay, niet dat ik het erg vind ofzo ma-" Harry onderbrak mij. "Ik ben biseksueel en Niall ook." zei hij blij. "Harry, Niall, ik ben echt blij voor jullie! Ik meen het!" en ik gaf Harry weer een knuffel en daarna Niall.
"Maar hoe gaan jullie het de fans ooit vertellen?" vroeg ik nog steeds met een glimlach. "Niet!" zeggen ze allebei tegelijk. "Niet?" vroeg ik verbaasd.
"Het komt wel maak je er maar niet druk over sis, trouwens ik wil je aan de rest voor stellen." Zegt hij terwijl Niall weg loopt en terug komt met twee jongens.
"Huh waar is Louis." vroeg de zwartharige jongen. "Die komt later ik ben trouwens Zayn." zei hij, hij lijkt best aardig "Hey Zayn, ik ben Emma leuk je te ontmoeten." zeg ik glimlachend.
"Hey ik ben Liam." klinkt ook best aardig. "Hey ik ben Emma ook leuk om jou te ontmoeten." Zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek.
Ik hoor iemand achter mij lopen en lachen, ik herken die lach uit duizenden, HARRY. "Harry wa-" maar ik wordt in het water geduwd. "HARRY! IK HEB MIJN KLEREN NOG AAN!" schreeuw ik boos. Opeens springen Harry en Naill ook het water in. "Wij ook! En je hebt schonen en drogen kleren bij dus je kan je gewoon omkleden!" zegt Harry.
Niall komt naar Harry toe zwemmen en doet zijn armen om Harry heen. Ze kussen elkaar heel even. Het is zo schattig, hun zijn ook gewoon te schattig samen! Er kwam nog iemand aan, ik neem aan dat het Louis is, ik heb namelijk iedereen ontmoet behalve hem.
Ik wou het zwembad uit en ik voelde iemand mijn hand pakken, ik keek op en het was Louis. "Hey, ik ben Louis, zal ik je even helpen?" vroeg hij aardig. "Als het kan wel!" zei ik lachend. Hij trok mij het zwembad uit en liep mee naar een stoel. "Wacht hier heel even!" en hij rende gauw weg om. Paar seconden later kwam hij terug met een handdoek.
"Dankje.." zei ik en ik gaf hem een glimlach. "Ohw ik ben Emma trouwens! De zus van Harry!" zei ik lachend. "Zusje!" riep Harry vanuit het water, hij was druk bezig met Niall. "Sis kom er terug in! Je bent nu toch al nat dus wat boeit het?!" zei Harry lachend. "Ik pak je nog een keer terug!" zei ik lachend en ik sprong het water weer in. Louis sprong er ook in. Ik zwom naar Harry toe en hij zei dat ik op zijn nek moest gaan zitten.
"Niall, kan je foto maken?" vroeg Harry met puppy ogen aan Naill. "Tuurlijk Hazza!" zei hij en gaf Harry een kus op zijn wang. Toen Niall de foto had gemaakt liet Harry mij in het water vallen. Ik voelde een paar sterke armen om mijn lichaam heen, ze hielpen mij weer terug omhoog. Ik kijk omhoog en zie het gezicht van Louis
"Bedankt." Fluister ik in zijn oor en ik loop terug het huis in.
1088 woorden
Dit is het eerste boek die ik en mijn vriendin pheebsheart hebben geschreven. Wij hopen dat jullie het boek leuk vinden!
JE LEEST
my girl ft. Louis Tomlison
FanfictionHarry komt terug van een tour met One Direction. Hij geeft een feest voor de crew en de band. Hij heeft ook een zusje, Emma. Hij heeft haar al een jaar niet gezien. Hij nodigt Emma ook uit voor het feest. Emma heeft iedereen al ontmoet behalve Lou...