Emma's POV
Gister was ik inslaap bij Louis gevallen en ik werd vanochtend wakker in mij eigen bed. Vandaag gingen we shoppen voor het feest van zondag, het was echt gezellig, Harry deed de hele tijd raar en bij een We winkel werden we er zelfs uitgetrapt. De jongens hebben mij ook geholpen met kleren uitzoeken:
We kozen dit uit voor het feest. En voor de rest nog dit:
Na het shoppen gingen we pizza eten toen we thuis kwamen gingen we film kijken. Toen gebeurde er iets wat niemand ooit mocht zien.
Ik mocht kiezen welke film we keken en koos de Titanic. Liam pakte me polsen en keek me diep aan."Kleine weet je heel zeker dat dit de film is die je wilt zien." vroeg hij. "Ja tuurlijk." hij zucht diep en keek naar beneden. "Wat is er trouwens met jongens en de Titanic zo erg is het nou ook ni-" "Wat heb je daar." Onderbrak hij mij ik keek naar mijn pols en trok ze geschrokken terug. "N-niks." stamelde ik "Jawel" zegt Liam en hij kijkt mij bezorgd aan, "Zeg alsjeblieft niks tegen Harry." zeg ik. Hij zegt niks en trok mij van de bank af richting de keuken we liepen de keuken in en daar stond Harry ik wou mij omdraaien alleen Liam pakte mij stevig vast.
"Harry we moeten praten nu." Zei Liam dreigend je kon duidelijk zien dat hij verbaast was Liam trok mijn arm naar voren zodat Harry het kon zien zijn ogen vergrote en hij werd kwaad. "WAT IS DIT" schreeuwde hij ik begon te huilen en rende het huis uit ik hoorde iemand mijn naam roepen maar ik rende nog harder het bos in. Na een paar uur op een boomstronk gezeten te hebben kwam Louis uit het bos gelopen en kwam naast me zitten.
Louis POV
Emma en Liam waren al vet lang weg opeens horen we geschreeuw gevolgd door Emma die helemaal overstuur het huis uit rent ik spring gelijk op en ren haar achterna naar drie uur zoeken zie ik haar eindelijk zitten."Hey" Zeg ik voorzichtig terwijl ik naar haar toe loop ik zet haar op schoot en ze begint heel hard te huilen ik kalmeer haar en het lijkt te werken. "Wil je me vertellen wat er is." ze knikt en begint haar verhaal.
"Nou een paar jaar geleden toen Harry vertrok was mijn vader elke avond dronken en schold me vaak uit hij zij dat ik niks waard was en dat ik meer op Harry moest lijken. Ik geloofde hem en begon me zelf te snijen ik at ook niks meer en toen dit jaar mocht ik eindelijk naar Harry en was ik er erg blij mee ik wou het nooit vertellen omdat ik jullie niet wou lastig vallen. Maar nu doe ik dat toch." Ik kijk haar medelevend aan en sus haar nog wat. Naar een uur gaan we terug naar huis en ik zie dat Harry wat gekalmeerd is.
"Wil je het zelf aan Harry vertellen?" fluister ik in haar oor "Ik vertel het zelf." fluisterdt ze terug. Ze haalt diep adem en vertelt het verhaal op nieuw ik kijk nauwlettend op Harry naar wat zijn reactie is als ze klaar is brengt Harry Emma naar boven en even later komt hij terug. Hij loopt naar de keuken en we horen veel gerommel we rennen allemaal naar de keuken. We zien Harry kei hard op het aanrecht slaan en hij houdt er niet mee op omdat het marmer is breekt het niet en Harry's hand begint hevig te bloeden. Naill rent naar Harry toe en probeert hem kalm te krijgen maar het lukt niet.
Emma's POV
Harry neemt het goed is zich op. Hij brengt me naar bed en drukt nog even een kus op mijn hoofd.
"Beloof dat je het nooit meer doet." zegt hij bezorgd. "Tuurlijk voor jou doe ik alles!" hij glimlacht en loopt de kamer uit na een paar minuten hoor ik gebonk en geschreeuw ik ren naar beneden en vlieg de keuken in.
"HARRY STOP." huil ik hij stopt en houd mij strak in een knuffel. "Ik ga naar huis ik breng jullie alleen maar tot last." Zeg ik in een adem "Jij gaat nergens heen en helemaal niet terug naar huis, vanaf nu woon je hier bij mij morgen regel ik alles met mam!"
"Slaap er een nachtje over, we gaan nu eerst je handen schoonmaken en verbinden." Harry kijkt mij angstig aan. Ik pak de EHBO doos en klap hem open op de keuken tafel.
"Harry ga alsjeblieft zitten." zeg ik. "Nee het gaat best." Zegt hij koppig
Niall POV
"Harry ga alsjeblieft zitten." Probeert ze maar ik weet en zij ook dat Harry doodsbang is voor alles wat met dokter te maken heeft. "Nee het gaat best." Zegt hij ik ga voor hem staan zodat hij niet weg kan lopen. Ik pak zijn boven arm samen met Liam ook we trekken hem op de stoel hij kijkt ons bang en boos aan terwijl hij tegenstribbelt."Harry ga nu zitten of we gaan naar het ziekenhuis." Zegt Emma dan ik zie dat Harry twijfelt maar dan toch gaat zitten. Emma grijnst blij en begint van alles neer te zetten.
Emma POV
Als Harry helemaal rustig is pak ik zijn linkerhand voorzichtig en leg het op de tafel ik kijk even en pak dan de jodium ik doe het op de wond Harry doet stoer maar ik weet dat het veel pijn doet Niall geeft een kus op zijn kruin en ik ga verder met verbinden. Als ik zijn rechter hand wil pakken trekt hij hem snel terug Niall pakt het en geeft het terug aan mijn ik ga verder en als ik klaar ben tilt Harry mij op en hij loopt naar zijn kamer. Hij legt mij in zijn bed en hij doet een sportbroekje aan.
"Weltruste Harry." zeg ik. "Weltruste prinses." Hij komt naast mij liggen en geeft een kus op mijn voorhoofd en ik glimlach al snel vallen we samen inslaap.
JE LEEST
my girl ft. Louis Tomlison
FanfictionHarry komt terug van een tour met One Direction. Hij geeft een feest voor de crew en de band. Hij heeft ook een zusje, Emma. Hij heeft haar al een jaar niet gezien. Hij nodigt Emma ook uit voor het feest. Emma heeft iedereen al ontmoet behalve Lou...