~2~

32 0 0
                                    

Louis POV

Ik liep terug naar het huis van mij en de jongens. Harry had wel vertelt dat zijn zusje kwam maar ik weet niet wanneer. Als ik de tuin in loop hoor ik geschreeuw van de achtertuin gevolg door Harry en Niall die kei hard lachen, ik loop de achtertuin in en zie een meisje in het zwembad met kleren aan als ze mijn kant op kijkt zie ik haar mooie licht blauwe ogen een beetje verward aan kijken ze is echt super schattig.

Ze klimt op Harry's rug en Niall maakt en foto ondertussen heb ik mijn shirt en schoenen uit gedaan en spring ik het zwembad in. Harry laat haar vallen, ik zwem naar haar toe en help haar omhoog. Ze kijkt me aan en ik glimlach. "Dank je" fluistert ze voordat ze naar binnen loopt.

"Hey Lou." Zegt Harry terwijl hij naar me toe komt zwemmen "Hey" Zeg ik terug

"Zullen we gaan omkleden." Stelt Niall voor en we knikken allemaal. Als ik naar binnen loop groet ik de rest van de groep en loop naar boven.

Emma POV

Nadat ik me haar heb gefönd en me heb omgekleed besluit ik naar het stadje te gaan het huis is er niet ver vandaan dus ik kan gewoon lopend. Ik twijvel even maar ga dan toch naar beneden

"Hey Harry ik ga even naar de stad ben rond 5 uur terug."

"Okay maar wees wel voorzichtig." Ik knik en loop de deur uit. In het stadje zie ik wel wat leuke dingen na een tijdje ga ik wat drinken en zie dat het al 10 voor vijf is snel loop ik terug naar huis. Als ik net de stad uit ben begint het kei hard te regenen en te onweren, SHIT REGEN denk ik en snel ren ik naar huis.

Harry POV
Het is 10 over 5 en het regent fucking hard, Emma is nog niet thuis en zenuwachtig ijsbeer ik door de kamer. "Dude doe is rustig ze komt heus wel." Ik kijk Liam boos aan en hij kijkt mij onschuldig aan.

Niall komt naar mij toe lopen. "Ze komt zo wel, geloof mij. Aan wat ik net heb gezien lijkt ze mij een slimme meid en gaat ze niet zomaar met iemand mee!" en hij kust mij op mij wang en slaat zijn armen om mij heen.

"Ik ga haar zoeken." Louis springt op. "Ik ook" roept hij. we pakken een handdoek en een deken zodat als we Emma hebben gevonden haar warm kunnen houden. Net voordat we weg gaan zwaait de deur open en daar staat Emma. Ik reng gauw naar haar toe en knuffel haar heel stevig.

"Harry ik stik bijna." zegt ze zacht. Ik knuffel haar nog harder. "Is er wat gebeurd, heeft iemand je pijn gedaan of heeft iemand je aange-" en ze onderbreekt mij. "Nee Harry, er is niks gebeurd." en ze knuffelt mij nog harder.

"Ik ben echt blij dat je thuis bent, Harry kon niet stoppen met heen en weer lopen ik werd er gek van." Zegt Zayn dramatisch. Emma giechelt zacht terwijl ik haar nep gekwetst aankijk. Ik buig een beetje zodat ik haar recht in de ogen kan aan kijken.

"Hier" zegt Louis als hij Emma een handdoek aan geeft. "Dank je" Zegt ze en ik doe de handdoek om haar heen. "Je bent helemaal koud!" zegt Naill als hij haar op haar rug wrijft om haar warmer te krijgen.

"Okay, dan ga je nu douchen." Zeg ik terwijl ik haar op til en naar boven loop. "Ik kan zelf ook wel lopen!" Ik negeer het en loop stug door. Na een tijdje heeft ze mij de badkamer uitgewerkt en ik loop naar beneden en plof naast Niall op de bank.

"Gaat het?" vraagt hij bezorgd. Ik knik. "Wil je wat te drinken baby?" vraagt hij en kust mij op mijn lippen. Nee dankje ik ga wat pizza bestellen want Emma gaat niet koken. Als ik klaar ben hoor ik gestommel op de trap ze loopt de kamer in en gaat comfortabel tegen me aan liggen. "Hier" Zegt louis terwijl hij een deken over haar heen legt ik kijk hem dankbaar aan. Naar een tijdje hoor ik haar ademhaling regelmatig worden en zie ik dat ze in slaap is gevallen.

Louis POV

Ik ben zo blij dat ze thuis is ik werd gek bij het idee dat ze gewond was, natuurlijk kan ik dat niet aan Harry laten zien want hij gaat me vermoorden als hij er achter komt dat ik zijn kleine zusje leuk vindt. Ze ligt tegen Harry aan te slapen het is gewoon te schattig. Na een tijdje gaat de bel en ik doe open ik zie dat Emma is wakker geworden we beginnen allemaal aan de pizza we lachen veel en het is een gezellige avond. Rondt en uur of tien gaan we allemaal naar boven.

Ik zie dat het 2 uur is ik zucht en probeer in slaap te komen. Na een tijdje hoor ik gesnik ik luister goed en hoor dat het van Emma's kamer komt. Zachtjes open ik de deur en daar ligt Emma als een gek heen en weer te woelen.

"Hey Emma wordt is wakker." Ik duw haar zachtjes heen en weer ze schrikt op en ik zie tranen over haar wangen stromen. "Hey het komt goed het was maar een droom." Ik zet haar op me schoot en wieg zachtjes heen en weer. "Euh, Louis wil je bij me blijven." Ik knik en kus haar voorhoofd. "Ja is goed." zeg ik. Ze legt haar hoofd op mijn borst en samen vallen we in slaap.

my girl ft. Louis TomlisonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu