Искам го!

87 8 1
                                    

*Ерен*

Вече от няколко седмици Леви ме избягва, винаги когато се засечем веднага се обръща на другата страна или ме подминава.

Боли ме, че изгубих близостта си с него.. само и единствено зареди проклетите ми чувства.

Решен съм! Когато го видя няма да му позволя да ме избягва трябва да говоря с него.
----

Днес беше моят ден! Трябваше да помагам на Леви с някакви задачки. Направо перфектно!

-Леви!!

както си и знаех, ще се преструва, че не ме е чул ама няма да я бъде тази работа. Затичах се и го хванах за ръката

-Спри да ме избягваш! Моля те говори с мен, трябва да си изясним нещата.
-Ерен махай се, имам работа ако не виждаш. Вечерта ще дойда при теб и ще говорим.

Изтръгна ръката си и продължи работата си. Хем бях облекчен, че ще говорим но и се притеснявах..
Щом толкова му въздействат чувствата ми към него, трябва да ги подтисна в себе си.

През целия ден му хвърлях по едно око, но той беше толкова съсредоточен, че въобще не забеляза. Исках го, но нямах възможността да го имам. Това беше най-болезненото чувство в мен...
-----
*вечерта*

Леви така и не идваш чаках ли чаках ама го нямаше. Вече бях тръгнал да се депресирам...

-Ерен за какво искаш да говорим?

бях учуден, че всъщност дойде.

-Виж Леви искам да ти се извиня.
-И за какво?
-За това, че те натоварих с моите чувства към теб...знам, че не имаш симпатии към мен, за това ще подтисна чувства си. Тоест забрави какво ти казах последния път. Нека просто забравим случилото се окей?
-Чудесно!

Сега пък какво направих, изражението му изглеждаше толкова тъжно след като му казах да збарави. Не трябва ли аз да съм тъжния в тази ситуация, сърцето ми се късаше докато изричах тези думи.

Направо си легнах и се свих..не знам какво ще правя от тук нататък...

И така хора. Сори, че е толкова кратка тази глава ама така станаха нещата :д надявам се да ви е харесало :)

Ereri storyWhere stories live. Discover now