Първа среща.

85 6 4
                                    

*Ерен*
* на следващия ден*

Вчера с Леви се разбрахме за всички тези неща, които се случиха.

Радвам се, че вече не се отбягваме когато се срещнем.

Исках нещата между нас да потръгнат, но нищо не се случваше. Реших, че ще го поканя на среща! Разбира се всичко звучеше прекрасно в главата ми но да го поканя на среща... малко ме е срам. Макар, че това не е типично за мен, принципно съм много хладнокръвен.

Но бях решен, че ще го поканя. Исках нещата между нас да имат напредък.

-Леви! Хей..трябва да те попитам нещо...
-Кажи ама по бързо, че имам работа, какво има?
-Ами нека бъдем честни искам да те поканя на среща, искам да излезем днес на кино.. Ти ще избереш филма.
- Звучи добре, ще те чакам в 7 пред стаята ми.
-Добре.

Стана толкова бързо, не очаквах да стане толкова лесно.

Умирах от щастие, че ще имам среща с Леви, това е много добро начало, днес е моя ден! Ще се възползвам от възможността си да го направя тотално мой!

Цял ден мислех какво ще правим и измислих чудесния план.

Ще ходим на кино след това ще го поканя на вечеря в моята стая, за да сме само аз и той и от там нещата ще се развият сами.

Не осъзнах кога мина времето и вече беше 6:30 а аз не бях готов.

По най-бързия начин се облякох и тръгнах веднага към стаята на Лево за да не ме чака.

За мой късмет стаите ни бяха много близко и за 5 минути бях там.

Тамън стигнах вече беше 6:45 и Лево седеше пред стаята си и ме чакаше.
Стоях на едно място и се радвах изключително много, че всъщност е подранил и се е издокарал за мен.

Вече бях готов да отида при него докато Erwin не се появи и заговори Леви.

Бях изключително близко един до друг и не чувах разговора им, изревнувах изключително много  и веднага се втурнах за да разваля разговора им.

- Хей Леви ще тръгваме ли?!
-Хаха да секунда да кажа чао, и така Erwin ще ти разправям някой друг път.
-Ще се разберем чао за сега Леви.

Erwin дори не се притесни от факта, че аз съм там.
Сграбчих Леви за ръката и забързах крачката си, с периферията си виждах, че Леви се усмихваше, болеше ме при мисълта, че се усмихва зареди някой друг а не заради мен..

Така хора това ще е за днес, благодаря на DarkStar29200405 за идеята. Тези дни даже може и утре ще има продължение ^^ Надявам се да ви е харесало и се извинявам за забавянето.

Ereri storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora