+Jimin bu kim?
-ıı...şey bu şey bir arkadaşım hadi sen beni arabada bekle+ Peki
Söylediği şeye inanmadım ama dediğini yapıp arabada beklemeye başladım ....hae woo arama artık lütfen gözlerimi dinlendirmek için bir kaç dakikalığına kapatmıştım ki birisi cama tıklattı...
+Ufff jimin niye beni rahatsız ediyorsun şoför koltuğuna geçsene !!!
- tamam güzelim geçtim
+H-hae woo!!!!! Hae woo dur lütfen durdur arabayı konuşalım
- neyi konuşacağız ha neyi??!! Benim yerime o piçi tercih ettin !
+Hae woo
-kes!
Ağlamaktan artık gözlerimi açamıyordum jimini aramak istedim ama haewoo telefonu mu aldı çok güzel bir evin önünde durduk deniz kenarında mükemmel bir evin önünde normalde beni dağ evine götürmesi gerekmiyor muydu? Herneyse arabadan inmemi ve onu takip etmem gerektiğini söyledi ve bende harfi harfine ne derse yapıyordum daha doğrusu yapmak zorundaydım sonuçta şuan kaçsam gidecek bir yerim yok en azından haewooyu tanıyordum ya da tanıdığımı sanıyordum ....
-gel miniğim yanıma
+Oppa...neden beni buraya getirdin ? Evimize gidelim
+Evimiz evet bebeğim orası bizim evimiz ikimizin .....
Ve yaklaşmaya başladı neden bilmiyorum put gibi kaldım hareket edemiyorum sadece ona bakıyordum bana aşkla bakan adama ....... Dudaklarının dudaklarıma değmesiyle aniden çok heyecanlandım ve bende onu öpmeye başladım ve durum daha da ileriye gitmeye başladı.....
-hae woo dur!!
+noldu güzelim ?
-dur ...dur yapmayalım
+Tamam bebeğim sen ne zaman kendini hazır hissedersen
Ne yapıyorum ben kendine gel sen park jimine aşıksın aptal ! Hae woo Senin arkadaşın sadece arkadaşın ! Onu sevemezsin asla!!!!!!
- uyumak istiyorum oppa
+ Gel güzelim birlikte uyuyalım
- tamam oppa
Ahh...kendime hakim olamıyorum neden bana bu kadar yakınsın hae woo sana sarılmak ve öpme isteği uyandırıyorsun ....bir kere öpsem nolur ki hem uyuyor fark etmez bile hem fark etse nolur ki biraz önce de o beni öptü ....bir kere (adın) sadece bir kere ....
+ Kkkkkkk güzelim fazla kısa olmadı mı sence ben seni böyle kısa mı öpmüştüm
- şey ...ben aslında ....ııı ben ş-
Bunu yapma hae woo kendime hakim olmamı zorlaştırıyorsun ve bana neler oluyor cidden anlamıyorum her yetişkin kadının ihtiyacı mı , sana aşık mı oluyorum yoksa kendimce jiminden intikam mı alıyorum anlamıyorum ama hae woo ben şuan kendime hakim olmak istemiyorum .......