+ bakın eğer ciddiyseniz ilişkinizde aradan çekileceğim ...
- jimin...
(-) hyung..aslında biz oyun oynuyorduk
+Ne oyunu?
(-) biz sevgili değiliz yani sadece senin (adın)'i yeniden fark etmen için oyun oynuyorduk
+ Ben onu hiç unutmadım ki yeniden fark edeyim aptal mısınız siz ! ?
(-) ben gideyim siz kendi aranızda halledersiniz
+ Evet seni dinliyorum
- şimdi sana her şeyi anlatacağım lütfen beni kesmeden dinle olur mu?
+Peki...
- sen gittiğin zaman o kadar çok üzülmüştüm ki nedenini falan bilmek istemiyordum sadece geri gel istiyordum ama gelmedin ve her gün seni magazinlerde görmeye başladım daha sonra sen gelmiyorsan ben sana gelirim diye düşündüm ve Kore'ye dönmeye karar verdim ..sizin şirkete bilerek girdim seninle yeniden olabilmek için ama senin beni hatırlamadığını düşündüm çünkü öyle davrandın daha sonra yine seni başka kadınlarla görmeye başladım ve hae woo'ya bir şans vermeye karar verdim onunla olduktan sonra hayatım o kadar güzelleşti ki emindim beni hayatım boyunca mutlu edecek adamı bulduğuma emindim ama sen bunu da batırdın park jimin ...sen benden mutluluğumu alınca bende senden intikam almak istedim ve jungkook'un bu planını kabul ettim benimle yeniden olursan mutlu olurdun ve ben seni bir an da bırakınca da çok üzülürdün benim yaşadığımı sende yaşa istedim özür dilerim bencillik yaptım ...şuan dan itibaren lütfen birbirimizin hayatından tamamen çıkalım hoşçakal ...+ ......
Sadece şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu belli ki böyle bir şey beklemiyordu ..kendimi o kadar kırılmış o kadar halsiz hissediyorum ki artık kimseyle uğraşacak bir felaketi daha kaldıracak gücüm kalmadı artık kimsem de yok tek başıma kaldım koca şehirde ne kimseyi görmek ne de tanışmak istiyorum ama en azından birisi elimden tutsun ve ne olursa olsun ben senin yanındayım desin istiyorum sadece tek bir kişiye ihtiyacım var ...
+(Adın) ...
- hae woo!
+Sen iyi misin kötü görünüyorsun
-iyiyim ...ben iyiyim teşekkürler
+(Adın) bekle konuşalım lütfen
- hae woo Ben artık yoruldum ..ben çok yoruldum
+ Ağlama güzelim ben senin hep yanındayım ne olursa olsun hep yanındayım (adın)
Onun kollarında bu sözleri duymak kabul etmek istemesem de beni öyle rahatlattı ki ona ne ara bu kadar tutulduğumu anlayamıyorum artık bir karar vermem gerekiyor ...her şeyi unutup jiminle yeni bir hayat mı yoksa yaşanılan her şeyi aklıma kazıyıp hae woo'yla yola devam mı?.......