Alarma a sunat fix la ora 07a.m. Dar pentru Kate această alarmă a sunat pe lângă urechi. Era foarte obosită și asta doar o inerva.
Pregătirea pentru prima zi de universitate a epuizat-o extrem de mult. Dorea ca totul să fie perfect, așa cum își făcuse planul și nu dorea ca nimeni să-i distrugă totul. A făcut foarte mult efort pentru a ajunge la una din cele mai prestigioase universități din San Francisco. Ca și ea, părinții ei au fost foarte mândri de ea. A fost foarte mulțumită părințiilor pentru ajutorul lor și nu a vrut ca efortul lor să se piardă zadarnic. Și-a pus în plan să învețe cu multă stăruință și să își primească munca dorită.
- Kate! Hey Kate trezește-te! Ești în întârziere! Mama a spus să te trezești. Cred că nu vreai să întârzii chiar în prima zi, nu-i așa?
M-am trezit brusc. Avea dreptate, nu doream să întârzii chiar în prima zi și să îmi fac o reputație rea. După ce sora mea mai mică plecă, mi-am luat niște haine și am plecat la baie. Am făcut un duș, după care m-am spălat pe dinți și pe față. Mi-am aranjat parul șaten care stătea în toate părțile și mi-am făcut un simplu machiaj. Arătam destul de drăguț. Mi-am zâmbit în oglindă apoi repede am plecat să mă îmbrac.
Am coborât. În bucătărie, mama și tata își beau cafeaua.
-Hey scumpo, cum te simți? Ești pregătită pentru prima zi? - mi-a spus tata cu un zâmbet dulce.
- Desigur, am așteptat această zi toată vara!- i-am răspuns cu aceiași blândețe.
După ce am mâncat repede mi-am luat geamantanul de la etaj și eram gata să ies.
- Cassey, dragă, îmi va fi enorm de dor!- am spus în timp ce am luat-o pe sora mea într-o îmbrățișare caldă.
- Și mie îmi va fi dor de cea mai superbă soră din lume!
Da, uneori Cassey mă inerva destul de mult, îmi lua lucrurile fără voie și mai făcea nezbâtii, dar o iubeam. Era și singura mea soră.
- Mamă, promit că vin la sărbători și ma voi stărui să vin în weekend-uri. Te iubesc mult!
- Și eu scumpo! Te voi telefona în fiecare seară, mănâncă bine și să fii cuminte!
- Bine, pa!
Astea au fost ultimele cuvinte înainte ca să ies cu geamantanul din casă și să plec la mașina tatei.
- Ai emoții?- ma întrebă tata după ce își aruncă ceea ce rămase din țigară.
- Da, desigur că le am!
- Nu îți fă griji. Vei fi ok. Îți vei face noi prieteni și viața de universitate va fi minunată.
- Ai dreptate, nu are pentru ce să mă îngrijorez. Merci!
- Bine, deja suntem în întârziere. Pun eu geamantanul în mașină. Tu dute și ia loc.
- Bine.
M-am așezat în mașină după care a venit si tata. Drumul a fost cam lung, dar cu tata nu a fost plictisitor. După vreo 3 ore, am ajuns în San Francisco.În realitate, universitatea arătă cu mult mai mare decât în poze.
Mii de studenți ajunși, căutau sala unde va avea loc ceremonia noi-veniților. Tata a parcat mașina după care am intrat în blocul universității.
Serbarea de intrare a luat sfârșit. După, toți studenții și-au găsit de treaba lor. Eu cu tata am mers la căminul de lângă universitate, căci, acolo voi trebuie să trăiesc anii mei de universitate.
Blocul căminului era un loc drăguț. Nu era extrem de frumos dar nici nu era urât și neîngrijit. Era un loc curat și confortabil.
Am apăsat pe mânerul ușii cu numărul 102. Dar era încuiată. Am luat cheile ce le-am primit cu un timp în urmă și am descuiat ușa. Am intrat în cameră. Nu era nimeni.
Camera era destul de drăguță. Erau două paturi, fiecare avea o noptieră. În încăpere era doar un șifonier. Camera era mică dar confortabilă. Mi-am pus geanta lângă patul de lângă fereastră, deoarece cum observasem, aveam o vecină. Lucrurile ei erau deja aranjate. Avea niște tablouri bizare afișate deasupra patului, nu avea multe lucruri. Avea hainele în șifonier,dar nu bine aranjate.
- Sper să îți placă în mica ta "casă".- zâmbi tata cu un pic de sarcasm.
- Sper și eu, zâmbind la fel sarcastic ca și tata.
Am vrut să mai adaug ceva, dar nici nu am reușit că în cameră a intrat cineva. M-am întors și am dat ochii de o blondă scundă. Ochii ei albaștri mă priveau lent, de parcă căuta ceva.
Asta a fost prima mea întâlnire cu vecina mea bizară.
CITEȘTI
Acolo unde stelele și-au găsit fericirea
RomanceDe multe ori ne întrebăm, "ce înseamnă a iubi?". Pentru unii, a iubi, înseamnă a refuza la tot pentru persoana iubită. Atunci când ești lângă ea, cuprinzând-o, o simți lângă tine în siguranță. Asta e totul ce ne trebuie. Să îi auzi vocea firavă și d...