-Та хоёр бүжгÑнд дуртай бил Ò¯Ò¯ гÑж Ñ…ÑлÑн speaker ÑÑÑ€ Ð°Ñ Ñ‚Ð°Ð²Ð¸Ð½ бүүдгÑÑ€ гÑÑ€Ñлд Ñ…ÑÑÑг чөлөөтÑй нь аргагүй Ð±Ð¸Ð»Ñ…Ò¯Ò¯Ñ Ñ‚Ð°Ð°Ð·Ð°Ð° хөдөлгөн бүжиж James ийг тойрон Ñандалных нь хойно нь очин цÑÑжийг нь удаанаар илбÑн чихнийх нь хойно үнÑÑж таалхад James амьÑгаагаа гүн авч ÑхлÑв. Би түүний өвөр дÑÑÑ€ Ñуун цамцыг нь удаанаар тайлан түүнийг үнÑÑж шимхÑд Ñ…Ò¯ÑÑÑд ÑÑ…ÑлÑÑн бололтой түүний ÑрхтÑн Ð´Ð¾Ð¾Ñ€Ð¾Ð¾Ñ Ð¼Ð¸Ð½ÑŒ хатгаж ÑÑ…Ñлж байлаа. Би түүний өмдний Ñ‚ÑлÑÑг тайлан Ñрхтнийг нь ил гарган Ñандалны хөлд тавиÑан уÑааг аван Ñрхтнийг нь Ñ‚ÑÑ€ Ñ…ÑмжÑÑгÑÑÑ€ нь Ñ…Ñд Ñ…Ñд ороон уÑж орхив. Дараа нь би хөнгхөөн боÑож Tomy дÑÑÑ€ очин тонгойход Tomy нүүрÑÑ Ð±ÑƒÑ€ÑƒÑƒÐ»Ð°Ð½ Ó©Ó©Ñ€ тийш харан бодол Ñанаагаа цÑгцÑлхийг оролдов. ТÑÑ€ миний Ñах гÑж байгааг мÑдÑÑн бололтой. Би Ñорочко задгайлан Ñ…Ó©Ñ…Ó©Ó© Ñ…Ð°Ð³Ð°Ñ Ð³Ð°Ñ€Ð³Ð°Ð½ түүний өвөр дÑÑÑ€ Ñуун аÑны Ñ…ÑмнÑлд тааруулан таазаараа хөдлөн түүний өвөр дÑÑÑ€ бүжиж үе үе хүзүү чих төвөнхийг нь шимж амьÑгаатхад Ñ‚ÑÑ€ удаан Ñ‚ÑÑÑхгүйн бололтой хүндхÑн амьÑгалж ÑхлÑв. ГÑхдÑÑ ÑÐ½Ñ Ñ‚Ð¸Ð¹Ð¼ ч хангалттай биш байна. Би бүүр доош өвдгөлж Ñуун түүн Ñ€Ò¯Ò¯ харангаа Ñ‚ÑлÑÑг нь удаанаар тайлан Ñрхтнийг нь гаргаж ирхÑд Ñ‚ÑÑ€ их түгшÑÑн харагдаж байлаа. Би үзүүр дÑÑÑ€ нь хөнгхөн долоон үнÑвÑл Ñ‚ÑÑ€ Ñ‚ÑÑÑÑнгүй бололтой улам ихÑÑÑ€ амьÑгаатан ÑÑÑ€Ñл нь хөдөлж ÑхлÑв. Би дахин Ñурамгай гÑгч нь доорх уÑааг нь аван хүлж орхив.
James: Чи ÑнүүгÑÑÑ€ юу хийж чадна гÑж чи юу ч чадахгүй. ЗүгÑÑÑ€ одоо бид хоёрыг Ñуллаад таашаалд умбÑан нь дÑÑÑ€ биш Ò¯Ò¯
-Чи ч намайг мÑдÑхгүй л байнадаа хонгор минь гÑж Ñ…ÑлÑн гартаа нÑг ташуур барин ÑƒÑ€Ð´Ð°Ð°Ñ Ð½Ñг хүчтÑй ташуурдхад James нÑг чанга орилов
-Хмм Ñайхан ÑонÑогдож байна шүү
Би дуугаа илүү чанга тавин Ñ‚ÑдÑн Ñ€Ò¯Ò¯ харÑан чигÑÑÑ€ удаанаар хойш алхан холдож урдуураа цагаан хөшиг татан хөшигний хойно хурц гÑÑ€Ñл аÑаан хувцÑаа удаанаар тайчин тайлж бараг Ñ…Ð°Ð³Ð°Ñ Ð¼Ð¾Ð´ÐµÑ€Ð½ бүжиг бүжиглÑнÑ. Би нүцгÑн биен дÑÑÑ€Ñй бүхÑлд нь
belt зүүнхөшигний Ñ†Ð°Ð°Ð½Ð°Ð°Ñ ÑƒÐ´Ð°Ð°Ð½Ð°Ð°Ñ€ гарч ирÑн Ñ‚Ñдний урдах шон дÑÑÑ€ гаран polo dance бүжиглÑж
YOU ARE READING
•S•A•D•I•S•T
FantasyBella гэгч охин бусдад гадуурхагддаг тул өөрийгөө өөрчлөхөөр шииднэ. Хичээлийн шинэ жил эхлэхэд тэр өөрийгөө бүрэн өөрчилсөн байхаас гадна жинхэнэ төрхөө ил гаргаж дур хүслээ нөхөхөөр хүмүүсийг садисталж тамална. Мөн төвөгтэй хайр дурлалын асууда...