Benjamin бол миний бусдыг гэсэн сэтгэлийг үгүй хийн хүнд дахин итгэж сайн болж чадахааргүй болгосон хүн. Бусад нь иймэрхүү үзэгдлийн хэвийнээр хүлээж авах ч би тэр төрлийн хүн нь биш!! Анх Benjamin ийг яах гэж байсан тэрийгээ л анхнаасаа хийх ёстой байсан юм. Гэхдээ одоо бол заавал хийх болно. Илүү таашаалтайгаар түүнийг тамлах болно!!!
Одоо Benjamin надтай ойртоно гэж лав байхгүй надаас цаг минут тутам л хол байхыг хичээнэ. Тэр ер нь бол өдөр болгон ямар нэгэн охинтой хоосон ангид ордог. Надад энэ сургуульд бусдаас дотно нэг л охин бий "Sem"-: Sem гуйжийн ганцхан л удаа зүгээр Benjamin д ойртоод бага зэрэг сээтэгнээд хичээл тарсны дараа энэ ангид л авиад ир.
Sem: Намайг чи ийм юумандаа муу гэдгийг мэднэ биз дээ. Benjamin намайг тоох ч юм уу гүү ч юм уу бас эргэлзээтэйшдээ.
-:Зүгээрээ би чамайг маш дур булаам болгоно. Надад энд чамаас өөр найз байхгүйг мэдэж байгаа биз дээ
Sem: Benjamin аар яаг яах гэж байгаа юм??
-:Тэр намайг ер нь яасан гэдгийг мэднэ биз дээ. Одоо түүнд хариуг нь амсуулах хэрэгтэй. Тэгж байж тэр бага ч болов бусдыг ойлгоно биз.
Sem: Байдал өөрөөр эргэвэл яах уу?
-:Яаж??
Sem: Мэдкүэ. Зүгээр төлөвлөснөөр болохгүй бол
-: Sem надад итгэ! Тийм зүйл огт болохгүй.
.
.
Би Sem ийг ятгаж чадсаан. Sem бол ер нь их даруухан охин хувцаслалт нь ч тэр би түүний хувцаслалтийг арай өөрчлөн бариу биеийг илүү дур булаам болгох хувцас өмсүүлэн үсийг нь дээш боон янзална. Мөн хэдэн зөвлөгөө ч өгнө. Sem цайны цагаар Benjamin тай ойрхон суун түүнрүү нүдээ ирмэж цээжээ бага зэрэг хөдөлгөх гэх мэт үйл хөдлөл үзүүлнэ. Эцэст нь Benjamin ч Sem рүү ойртлоо.
Benjamin: Саянаас хойш намайг тайван байлгахгүй юм аа (нүдээ ирмэх)
Sem яаг юу ярих аа мэдэхгүй байгаа болтой гацан надруу халит халит харан тусламж гуйна. Гэхдээ би энэ үед яаж туслах билээдээ.
Benjamin: Хүссэн хүн чинь би биш байсан юм уу өөр л тийшээ хараад байх юм.
Sem: Үгүй э.. Биш ээ..
Sem нэг гүнзгий амьсгаа аван тайвширснаа
Sem: Чи хичээл тараад завтай юу? (Нүдээ ирмэх)
ESTÁS LEYENDO
•S•A•D•I•S•T
FantasíaBella гэгч охин бусдад гадуурхагддаг тул өөрийгөө өөрчлөхөөр шииднэ. Хичээлийн шинэ жил эхлэхэд тэр өөрийгөө бүрэн өөрчилсөн байхаас гадна жинхэнэ төрхөө ил гаргаж дур хүслээ нөхөхөөр хүмүүсийг садисталж тамална. Мөн төвөгтэй хайр дурлалын асууда...