Би тэр хоёрыг хийгээр унтуулан нүцгэн чигт нь хичээл эхлэхээс 2 цагын өмнө дөнгөж гэгээ орж байхал би тэр хоёрыг сургуулийн урд унтуулан хаяж өөрөө Rosse тэй гэрлүүгээ явсан юм.
Rosse: Чи гэхдээ арай хатуу тоглоод байгаа юм биш үү
-Тэдний тоглож хаясан охидуудыг бодвол харин ч хөнгөхөн байгаан биш үү
Rosse: Гэхдээ л. Тэд өглөө сэрээд яах бол чамайг зүгээр өнгөрөөхгүй бол...
-Зүгээрдээ би одоо тийм амархан урхинд нь орно гэж байхгүй. Би тэдний бичлэгийг бичиж авсан нэг хэсэг үүгээр сүрдүүлэг хийж болно. Гэхдээ тэднийг тийм удаан барихгүй л болов уу
Rosse: Чи ч үнэхээр аюултай охин юм аа. Чамд тэгээд түрүүний хийсэн зүйлс таалагдсан гэж үү
- Чи намайг ямар их жаргалтай байсныг төсөөлөх ч үгүй надад бүр үнэхээр их таалагдсан
Rosse: Чи ер нь эмнэлэг явсан нь дээр байх аа. Би чамайн мэддэг байсан л даа гэхдээ бүр ийм аймар гэж...
-Зүгээрдээ одоо ганцхан Benjamin д хариуг нь өгчүүл тэгээл болоо дахиж тийм хүн садистлахгүй ээ.
-
-
-
Би гэрлүүгэ очиж гялс шүршүүрт орж бариу савхин өмд богино майк гадуур нь богино бомбер өмсөн нүүрээ хөнгхөөн будан үсээ дээшээ боон сургуулийн зүг хөдлөв. Сургууль дээр ирхэд бүх хүүхдүүд шивнэлдэж инээлдэж байна. Ясан гэдэгийн асуух хэрэг ч байхгүй биз. Ангидаа орон хамгийн хойно суухад
Sem: Bella чи нээрэй сонссон уу өнөө өглөө сургуулийн үү...
-:Би мэднээ бүх хүүхдүүд л яриж байх шиг байсан.
Sem: Чи их нойрмог харагдаж байх чинь шөнө унтаагүй юм уу??
-:Харин тийм ээ их адал явдалтай шөнө байлаа хэмээн ширээгээ дэрлэн хэвтээд өгсөн юм.
-
-
Гэнт тас хийх дуугаар цочин сэрвэл ширээний хажууд Damon багш гартаа кофе барицан зогсож байв.
-: У-у-уучлаарай багшаа
Damon: Шөнө унтаагүй юм аа даа
-:Хийх юм байсан юм аа багшаа
Damon: Мхн өнөөдөртөө чөлөө авах юм уу. Багш нь чөлөө аваад өгье
-:Зүгээрдэ багшаа б-би одоо.. Зүгээр ээ
Damon: Зза тэгүүл энэ кофег уучих гэхэд хүүхдүүд хоорондоо шивнэлдэцгээнэ.
-:Зүг...
Үгийг минь дуусгаж амжилгүй гартаа байсан аягатай кофегоо ширээн дээр минь тавин самбарын урагшаа яваад өгөв.
Бүтэн 2 цагын турш нийгэм түүхийн хичээл орон арай гэж нэг завсарлан хүүхдүүд сая нэг шуугилдан өдрийн цайндаа орхоор гарцгаана.
-:Багшаа энэ таны аяга. Баяр...
Damon: Баярлах хэрэггүйдээ их хүндхэн шөнө болсон байх гэж хэлэн нүдээ ирмэн ангиас гарав.
Юу мэдэж байгаа гээд тэгж хэлж байгаа юм болдоо. За тэр ч яахав өлсөж байна шүү гэрлүүгээ явж болох ч сургууль дээр сонирхолтой юм болж магадгүй гэж бодсондоо л тэвчиж байна.Аххх хэн бэ?? гэхэд Benjamin нэг ангируу намайг татаж оруулан хананд шахан ард минь зогсож байв.
Benjamin: Чи ч их аюултай охин байна шүү
-:Чиний юу яриад байгааг ойлгохгүй л байна шүү
Benjamin: Би чамайг гэдгийг мэдэж байна шүү James Tomy хоёрыг...
-:Тэр хоёр ясан гэж?
Benjamin: Яахав тэр хоёр юу болсон талаар хэлэхгүй байгаалдаа гэхдээ энэ чамтай холбоотой гэдгийг мэдэж байна. Чи тэр хоёрыг өглөө сургуулийн үүдэнд орхисон уу?
-:Би юу яриад байгааг чинь ойлгохгүй л байна шүү. Benjamin надад ойртон хүзүүг минь үнэрлэн нэг гараараа билхүүсээр минь могой мэт ороон өөртөө татан
Benjamin: Хмм. Чи мансууруулмаар үнэртэй шүү яаг л хар тамхи мэт гэж хэлэн хүзүүн дээр минь хүчтэй амьсгалан шүргэх төдийд үнсхэд минийй бие өөрийн мэдэлгүй чичигнэн хүндхэн амьсгална.
Benjamin: Хөөх чи өнөөдөр чинь их мэдрэг байх чинь хэмээн нүүрэнд минь тулан ширүүхэн харцаар нүдрүү минь харан Шөнө юу хийсэн юм гэхэд
-: Би юу хийснээ заавал чамд хэлэх ёстой юу хэмээн өөрөөсөө түлхэх гэтэл унтаагүй болоод ч тэр үү бие минь сульдсан байлаа.
Benjamin: Надад худлаа ярих гэсний хэрэггүй шүү харваас унтаагүй гэдэг чинь илт байна. Хха энэ байдлыг чинь ашгилдаг ч юм билүү гэхтэй зэрэгцэн нэг гар нь богино майкан дотор минь орон левчкийг минь тайлчхав.
Benjamin: Яагаад айсан харцаар хараад байгаа минь. Би зөөлөн байна аа хэмээн үнсэх гэхэд нь би гарын тохойдон зугтах гэтэл хойноос минь барьж аван нэг гараараа билхүүсээр минь ороон сул гараа өмдний минь гаднаас дэлбээг минь хурдацтай үрж эхлэв.
"Бурхан минь гэж надад туслаач аххх"
-
-
-
-Кхмммм
Benjamin энэ дуунаар үйлдлээ зогсоон намайг тавихад би дээш толгойгоо өндийлгөн харвал Damon багш зогсож байв. "Бурхандаа талархая"
Damon: Энд юу болоод байгаа юм?? гэж хэлэхтэй нь зэрэгцэн би хажуугаар хурдхан гэгч хаалгаар гарч гэрийн зүг явна. Өнөөдөр лав хангалттай ийм нойрмог байдалтай байж болохгүй нь.
Би гэртэ хурдхан шиг харин өрөөндөө орон хувцсаа ч тайлалгүй тэр чигээрэй унтаад өгөв.
Нэг сэрэн цаг харвал 7өнгөрж байв. Пөхх 11 цагаас 7 7 хүртэл унтсан гэхээр их л нойр хүрждээ. Сүүлийн хэдэн өдөр төлөвлөгөө бэлтгэл ажил гэж явсаар байгаад сайн унтаж амраагүйдээ л байх. Сая нэг босон нүүр гараа угаан хувцсаа солингоо Benjamin д зориулах төлөвлөгөөгөө боловсруулна. Миний бодлоор өглөөний үйлдэлийн бодход намайг хүсч байгаа юм шиг. Энэ нь түүний нэг сул тал болог Маргааш 5дахь өдөр 1дэхь хүртэл хичээвэл тэгээд болох нь тэр...
VOUS LISEZ
•S•A•D•I•S•T
FantasyBella гэгч охин бусдад гадуурхагддаг тул өөрийгөө өөрчлөхөөр шииднэ. Хичээлийн шинэ жил эхлэхэд тэр өөрийгөө бүрэн өөрчилсөн байхаас гадна жинхэнэ төрхөө ил гаргаж дур хүслээ нөхөхөөр хүмүүсийг садисталж тамална. Мөн төвөгтэй хайр дурлалын асууда...