Bölüm 4: Gölge Adaların kudretine boyun eğ !

1.1K 24 7
                                    

Sis,duman ve daha önce kokusunu hiç almadığınız onca şey. Gölge adalar garip bir yerdi kim böyle bir yerde yaşamak isterdi ki ? Tek bir yaşam kırıntısı yoktu ne bir göl,ne bir bitki,yeşil ağaçlar. Sadece bataklıklar,ölü deriler ve sabah olduğu halde etrafın karanlık olma tuhaflığı vardı. Caitlyn yürürken tökezledi " şu lanet olası kadının evine ne zaman varacağız acaba ?" dedi. "Az kaldı şu çatalı dönersek tamamdır" dedi Vi nahoş bir sesle. 2 saat geçmişti ama sanırım kaybolmuşlardı çünkü ne bir yol vardı ne de bir ev sadece çalılar ve ağaçlar 3 arkadaş bir ağacın kovuğuna yaslandı. Jayce özel Piltover yapımı telefonunu çıkardı ve karıştırmaya başladı " Şu gölge adalarda telefonlar neden hiç çekmez ki" dedi Jayce. Sonra bir ses duyuldu sanki bir tıslama gibi kimse aldırış etmedi ama ikinci kez ses duyulduğunda hepsi ayağa kalktı " kim bizle oyun oynuyorsa hemen şimdi bunu kessin yoksa oynama sırası bana gelecek" dedi Vi. Sonra onlara doğru koşan kırmızı gözlü kurdu gördüler kurt bi anda ortaya çıkmıştı Caitlyn silahını çıkardı kurdun kalbine nişan aldı ama tam ateş edecekken ortadan kayboldu " Bu nasıl olabilir bu olanaksız" dedi Jayce. Kurt bir anda kaybolmuştu sanki. Ardından iki tane gözüktü sonra üç,dört... "Koşun !" Dedi Vi. Hepsi kaçmaya başladı.

Bir yandan koşarlarken bir yandan Cait ve Jayce umutsuzca arkaya doğru ateş ediyordu ama çok hızlıydılar. Tam bir kurt Vi nin kolunu ısıracakken bir ses duyuldu. Bir kadın sesi sanki kurtlara bir şey anlatıyormuş gibiydi. Evelynn ortaya çıktı ve kurtlara bağırırcasına konuştu. Kurtlar arkalarını dönüp gittiler. Görünmez olup ortadan kayboldular. "Burda ne işiniz var ?" dedi Evelynn alaylı sesle. "Asıl biz de bunu sana sormalıyız, bu saatte bu ormanda ne işin var" dedi Vi. "Görünmez kurtların olayını çözmeye çalışıyorum, bu kurtlar senelerdir gölge adalarda dolaşırlar ama asla görünmrz olma gibi bir kabiliyetleri yoktu" dedi Evelynn. "Bizde senle bunu konuşmak istiyoruz, Piltoverda da aynı olay oluyor mahkumlar görünmez olup hücrelerinden kaçıyor. Senle bir ilgisi olup olmadığını merak ediyoruz." dedi Cait. Evelynn " bunla bir ilgim olsaydı şu an burda olmazdım zaten" dedi. "Peki bu konu hakk-- , Caitlyn konuşmaya başlayacakken Vi bağırdı " Cait kenara çekil !!!" Ama çok geçti. Caitlyn bir acı hissetti sırtından bir mızrak girmişti ve yere yığıldı.

Efsaneler Ligi (League Of Legends)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin