Bölüm 6: Kara günler yaklaşıyor

960 24 4
                                    

Tükürdü yere ağzındaki kanı samuray. Savunmasız yakalamışlardı onu. Halbuki kılıcı elinde olsaydı o kadını iki parçaya ayırabilirdi. İlişkiye girdiği kadından dayak yemesi çok koymuştu ona. Kadının dediklerini hemen Şampiyonlara anlatması lazımdı. Karanlık yolda arkasına döndü hızlıca koşmaya devam etti. Ama çok geçti sağına baktığında o kadını tekrar gördü ama kadın gerçek suretine geri döndü bu Leblanc'ti. "İyi bir geceydi canım. Bana bu zevki yaşattığın için teşekkürler. Düşün taşın,teklifimizi gözden geçir,sana ihtiyacımız var."

*****
"Robin Slay'in kızını arayın adı Veronicaydı, şu karısını bıçaklayan adamın kızı ilk görünmez olan." dedi Jayce. "Neden Jayce " dedi Ezreal meraklı sesle. " Caitlyn'in yatağındaki iç içe X ve O sembolleri vardı ya Veronicanın babası rüyasında o sembolleri bir adamın onun avucunun içine çizdiğini söylemişti. Caitylini kaçıranlarla bu adamın kaçıran kişiler aynı kişiler olduğu kesinleşti." dedi Jayce. Bir polis memuru odaya girdi " Efendim, kızı aradık telefonunu açmadı verdiği adrese gittik ama kız ortada yok. Ve tahmin edin ne oldu". " Kızın yatağında iç içe girmiş X ve O işaretleri varmış." Jayce " Bu ne demek oluyor. " dedi kafası karışmıştı. Bu insanlar neden ortadan kayboluyordu , neden Caitlyn öldürülmek istenip ortadan kaybolmuştu. Derken samuray görünümlü adam içeri dalmıştı. Bu Yasuoydu yara bere içinde Jaycenin yanına geldi. "Ne işin var burda,bu halin ne" dedi Jayce. "Birazdan dinleyecekleriniz çok önemli. Leblanc ile seks yaptım." Bir sessizlik oldu. "Bunun nesi önemli Yasuo bunu demek için mi geldin ?" dedi Jayce. "Hayır. Bir tarikat kuruyorlar. Beni de aralarında istiyorlar." dedi Yasuo. "Nası bi tarikat bu Caitlyn'i kaçıranlar bunlar mı ?" Dedi Jayce, "Bilmiyorum , hepsini anlatmadı sadece böyle bir tarikattan bahsetti." dedi Yasuo. "Ezreal hemen Demacisya ve Bilgewatera haber verin bir savaş yaklaşıyor olabilir. Tüm şampiyonlara haber verin, bir arada olmamız lazım yarın bir toplantı yapacağı-- Jayce böyle diyecekken Hava bir anda karardı. İnsanların çığlık sesleri duyulmaya başladı.

Efsaneler Ligi (League Of Legends)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin