Brooke Smith

4 0 0
                                    

IMIĘ:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

IMIĘ:

Brooke

NAZWISKO:

Smith

WIEK:

Dwadzieścia dwa lata

WYGLĄD:

Dziewczyna nie wyróżnia się jakoś bardzo z tłumu. Ma dobre sto siedemdziesiąt centymetrów wzrostu i już przerosła swoją matkę. Jest szczupła i nie ma jakiś dużych krągłości. Bardzo łatwo jest jej przytyć, przez co chorobliwie pilnuje tego co je. Jej twarz jest owalna. Oczywiście, znajduje się na nim parę malutkich blizn, świadczących o problemach z trądzikiem, które miała w okresie dorastania. Posiada brązowe oczy, które wcale jej się nie podobają. Przez to przy każdej okazji zakłada okulary przeciwsłoneczne. Dziewczyna ma niewielki zadarty nos, który obsypany jest piegami. Ukrywa je pod małą warstwą makijażu. Ma pełne usta, który uwydatnia ciemnymi szminkami. Jest dość blada, ale to już odziedziczyła po rodzicach. Ma farbowane na szaro włosy. Nikt nie pyta, skąd miała pieniądze na farbę. Zresztą, kogo to interesuje? Zazwyczaj ubiera się na typowego motocyklistę. Skóra, skóra i jeszcze raz skóra. Cóż, lubi też nosić czarne (ewentualnie szare) ciuchy.

CHARAKTER:

Smith jest typową zdzirą. W dzieciństwie była miła i lubiana przez wszystkich. Potem okazało się, że jej ojciec ma dziecko na boku i ogromne długi. Zaczynało brakować pieniędzy. A matka dziewczyny nie miała sił rozwieść się z mężczyzną i zacząć lepsze życie. Za to Brooke przestała ją szanować. Przecież gdyby to zrobiła, ona miałaby całkiem inne dzieciństwo. Dobrze wiedziała, że jej matkę stać na więcej - przecież ukończyła dobre studia. A tak to Brooke przeżywała piekło. Całe liceum była poniżana, a po nim dała sobie spokój na rok ze szkołą. Dziewczyna nie waha się przed niczym. Nie stać jej na motor, chociaż bardzo by go chciała. Oczywiście, nie ma co liczyć na wsparcie finansowe rodziców. Oni sami ledwo sobie radzą. Jeszcze spłacają długi ojca. Smith nie lubi ukrywać swojej prawdziwej 'ja'. Dlatego przeklina. Swój czarny humor pokazuje na każdym kroku. Woli trzymać się z chłopcami niż z dziewczynami. Od czasu do czasu, gdy zaoszczędzi odrobinę pieniędzy, to pije lub pali. Jest do bólu szczera i powie ci nawet najgorszą prawdę. Jednak w środku... jest okropnie zakochana w zwierzakach. Chciałaby mieć ich jak najwięcej, ale pozwoliła sobie jedynie na małego pieska i kotka.

HOBBY:

Cóż, interesuje się motocyklami, jednak na żaden jej nie stać. Tak to można powiedzieć jeszcze o zwierzakach. Wie o nich naprawdę dużo. Lubi też jeździć na wielu rzeczach. Rolki, wrotki, deska? Jakaś różnica?

PRACA/SZKOŁA:

Dziewczynę nie było stać na więcej niż jeden rok studiów. Dlatego nie robi tak naprawdę nic oprócz jakiś lewych interesów na boku.

ORIENTACJA

Heteroseksualna i heteroromantyczna

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Księga OC BarbieWhere stories live. Discover now