hej chciałam tylo powiedziec ze jak masz dosc po samym tytule to dalej bedzie jeszcze bardziej ohydnie ale i HARdkOrOwO więc jak lubisz alkohol i dobrą zabawę to zaczynamy 8)
--
w poprzednim odcinku:
grupa naszych przyjaciół spotkała się na spotkaniu poruchawczo zapoznawczym i bla bla bla kto czytał ten wie
-NIEEEEEEEEEEE
.......
Jaen plasnął w twarz LeVIA z prędkością kilometra! tak że aż jego noowy pet wypadł z prędkością świata!
Mickasa poczuła triumf a Jaen euforię. Tylko Levi nie można było powiedzieć że poczuł wiktorię, a coś znacznie bardziej bolącego na twarzy.
Jego polik zafalował niczym placuszek! a sam posiadak jego upadł na podłogę (ale siara)
Ale Mickasa i Jaen nie poczuli siary. Poczuli narastające zwycięstwo i wygraną. (a dodatkowo satysfakcje, dumę, zwycięstwo, wygraną, udanie się kokosowy interes, uśmiech losu i grand prix)
Wtedy do ich oczu doszedł (hehe) bardzo nietypowy widok. Rumieniący się Levi! Ten krajobraz zmusił ich zrobić aww! Niestety nie mogli oni nacieszyć się rzadkim pejzażem gdyż petoskóry dynamicznie uciekł z miejsca zdarzenia, że aż się za nim kurzyło! W końcu to Levi the Hedgehog. (czyt. jęż)
Mickasa wtedy nagle poczuła jakby straciła coś bliskiego sercu. Jakby... Jeden płat spadł z rumianoróżowej sakóry... jak gdyby jedna wiewióra na świecie mniej...
Jaen wdawał się tego nie zauważać tak więc zignorowała ten fakt i z płaczem! uciekła do domu. Nawet fani młodego rokmena stracili zainteresowanie rozwojem akcji i skupili swoje uwagy na najnowszym hicie polskiej lektury, "Drarry - Poka sowe" sowę.
W takim wypadku MŁODZIENIEC też postanowił wrócić do domu.
tRUDNO.
Chciał mieć HEX ale nie może go mieć!!
Wychodząc z biblioteki miał jeszcze nadzieje że zatrzyma go jakaś napalona fanka..
ale to się nie staaaało.......................
Wrócił do domu i pomachał swojej mamie, Mikasie.
Nie obchodziła jego jednak więc ją olał. Natychmiast usiadł przed swoim firmowym komputerem wklepująć frazę:
"jak znaleść dziewczyne"
Nie mógł pogodzić się z rozstaniem odstąpieniem (nie niebowstąpieniem) swojej prawdziwej miłośći, dlatego gdy tylko jego oczom pojawiło się hasło ' jak mieć dziewczynę ZA DARMO' wiedział już co się święci...
-Mickasa poynt of viev -
Usiadłam rozpłakana na łóżku. Znów pokłóciłam się z mamą ehhh.
Chciałam zacząć pisać wyczerpującą temat na cztery strony balladę, kiedy przypomniałam sobie że nie jestem księżniczką... Kolejna fala gorzkich łez oblała moją genetycznie papierosową skurę. Zalałam się łzami, uświadamiając sobie że straciła miłość a także romans życia.
Położyła się popadając w dalszy szloch i lament.
W pewnym momencie podłoga i ściany w jej domu rozpoczęły płonąć!
Dzwieczyna ledwo uleżała na łóżku, by odruchowo nie podskoczyć i spaść w żarzące się płomienie!!
Na szczęście to była tylko halucynacja symbolizująca jak gorący był fryzuroleviegowłosy.
- Levi piont of wiew -
Ah, usiadłem na balkonie wypalając papierosa za papierosem. Nie obchodzą mie ci ludzie...
- Ah.. - powiedziałem wypalając kolejnego papierosa upadającego z hukiem łamiącym prawa niutona.
Eh, właściwie co on tam robił? Miał nadzieje na wielką miłość ale eh... jego oczekiwania jak zwykle spoczęły na laurach. ooo a może na zosiach.
- Eh... - stwierdził z nieukrywaną ironią i sarkazmem, podczas gdy kolejny papieros upadł na zafajdaną podłogę
-Ah, co za ironia losu... - wycedził, zaciągając się i odruchowo sięgając po kolejnego papierosa. - jeach.
Ah, zbuntowana nastolata.
MĘŻCZYZNA nie potrafił przyznać przed sobą że tak naprawde jest samotnym zakompleksionym starym dziadem który nigdy nie pozna czym jest coś innego niż RUCHANIE. sex
- jaen point ov vief -
Klikając w podświetlającą się na fioletowo nazwę strony otrzymał tajemnicze deja vu...
naglE ejgo komputer niemalŻe ekspoSPLODOWAŁwał jego system zaczą mówić o zagrożenia ale sam jaen nie wiedział o co cho
!przecież wszystko wydawało się być w porządu!! nagle przeniosło go na dzi9wną stronę!! mowa tam była o 30 słodkich zwierzątkach które zmuszą go zrobić AWWw i gorących mamuśkach i leku na powiększenie ((((((penisa!!!))))!))!! ( 2 km od ciebie) Mógł także schudnąc 3oo kg w 2 godziny i że lekarze go nienawidzą!!!!Ten cały chałos dopełniała piękna kompozycja śmieszych i zabawowych dźwięków.
HALOOOoo TelefOOOON DAAj kamIENIA stachu? Sta stachu?
- hahaha! roześmiał się jean i ze śmiechu POPUŚCIŁ W GACIE XD
to ja
kiedy nagle... napisała do niego piękna dziewczyna... Jej diamętowe oczy
Napisała ona Hej! wow!
Jean musiał wykorzystać okazję... Zaczął niezgrabnie naciskać 'klawę' ale wszystko się zacinało i jego wiadomośc urwała się w połowie wiadomości!!
'Heya laska! Może..."
To KATASTROFA!!!!
CZYTASZ
|| TOXICK LOV || BUJKA SERC || SNK
Teen FictionMiłość i miłosne sprawy to ciężka sprawa nie tylko dla nastolatek. Ale i też dorosłych. Jest to kłopot zwłaszcza wtedy, gdy kochasz nie tylko niego. Ale i nich. Jak potoczy się historia miłosnego trójkąta Levi Jean i Mikasa? Czy zatrzymają się podda...