Arkadaşlar ben boyxboy shiplediğim için bu kurguyu da taekook'a çeviriyorum. Umarım beğenirsiniz ve bu kurguyu da okullar açılana kadar bitiricem.
Sizleri seviyorum ^-^
...
Yazardan
Taehyung artık kutsanmış, ölümsüz, güçlü ve bir o kadar da câni olan bir varlık olmuştu.Kutsama işi sonlandığında etrafındaki herkes göz açıp kapayıncaya kadar kaybolmuştu Tae ortada yere çökmüş bir vaziyette oturuyor eliyle kafasını kapatıyordu.
Sol tarafına 'V' şeklinde sicak olan demiri bastırmışlar, Tae'nin pürüzsüz olan vücuduna iz bırakmışlardı..
Köyden arkadaşları ellerinde meşale ile "Tae... neredesin Taehyung"diye bağırıyorlardı. Tae bir anda oldugu yerde butün enerjisinin çekildiğini hissetti. Gozu bir anda karardı. Vücudu titremeye başladı. 'V' şeklini yaptıkları taraf bir anda morardı. Tae bir anda kaskatı kesildi vücudu yer ile buluştu.
...
Şifacı Tae'nin sol tarafına bir toz döktü. Tae sol tarafının uyuştuğunu hissetti. Tae bir anda gözlerini hizla açıp kırpıştırmaya başladı. Şifacı Tae'nin uyandığını görünce elini ensesine gotürdü uzandığı yerde doğrulttu. Ona büyülü bir su verdi. Bu suyun Tae'yi eski haline getiriceğini saniyordu. Ama o vampirim kanı olmazsa Tae ölebilirdi. Bunu şifaci bilmiyordu. Tae suyu içtikten sonra vücudu gerildi, ellerini yumruk yapıp sıktı. Vücudunu bir gerip bir gevşetiyordu.
Tae içinde bir savaş veriyordu. Bu savaşa yenilmek istemiyordu. Şifacı Tae'yi yerine uzattı.
Akşam...
Şifaci gece saatlerinde Tae'nin yanına gelmişti. O vampirin Tae'nin yanına geleceğini biliyordu.
Şifacı Tae'nin odasına geldiğinde Tae'nin uyuduğunu gördü. Yavaşça yanına geldi ve oturdu. Gozleri dolu bir biçimde konuşmaya başladı..
"Sana bunu yapıcağıma inanamıyorum.. a-ama bunu yapmazsam o... o ölebilir..
Şifacı eline ilacı alıp Tae'nin damar yoluna boşalttı. Bu ilacın Tae'yi içten içe öldürüceğini düşünüyordu.
Tae damarında ne gezdiğini bilmesede birşeyin gezdiğini hissediyordu. Bir anda yataktan doğruldu yanında şifacıyi gördü. Elini şifacının boynuna hizla götürüp sıkmaya başladı. Şifacı kesik kesik nefes almaya başladı. Boğuluyordu... Tae onu boğuyordu. Şifacının nefesö yavaşlarken Tae içindeki öfkeyi şifacıdan çıkarttı... Şifacı gözlerini bu cani dünyaya yummadan once kesik kesik de olsa birşeyler söylemişti. Tae bunlara inanamamıştı. Şifacıyı bir anda orada bırakıp ormana hızlıca koştu.
Tae ormanı gecip uçurumun başına bitti. Şifacının dediklerinden sonra kendinden iğrenmeye başladı. Bu o degildi. Onu kontrol ediyorlardı. Tae şifacıdan aldığı ilacı içti. Yanından sivri bir taş bulup kolunun her yerine çizikler attı. Kolundan lan fışkırıyordu. Bunu tüm vücuduna yapmıştı. İçindeki bütün kan gidince vücudu sonsuz bir uykuya giriyormuş. Sadece başka birisinin kanıyla uyanabilirmiş.
Tae vücudunun soğuduğunu hissedince kendini soguk denizin içine bıraktı. Kocaman, kapkaranlık olan denizde boğuluyordu. Bu onun hiç umrunda değildi. Arkasında bıraktıklarına, ailesine, sevgilisine ve arkadaşlarına üzülüyordu. Ama bu onların iyiliği içindi._____________________
Günümüz
Kookie hadi uyan okula geç kalıcaksın..
Annemin bu sesi beni benden alsa da ne yazık ki bugün pazartesi. Bu da demek oluyor ki pazartesi sendromu.
Her zaman ki gibi yatakta tepindim yine anneme okula gitmemek için yalvarmaya başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mysterious Teacher
Fanfiction"Bu öğretmende bir gariplik var(?)" (...) Yapma yalvarırım yapma(!)