Greny Teyze Taşınıyor!

8 0 0
                                    

Merhaba!Benim adım Derin Bordy.19 Yaşındayım.Kumral düz saçlarım,Yeşil mavi karışık renkli gözlerim,Dolgun ve kalın dudaklarım,1.64 boyum ve fiziğim var.Okullar Tatil oldu.En iyi arkadaşım Kety Lonso ile beraber yaşıyorum.Kety Sarı saçlı,Mavi gözlü,İnce ve pespembe dudakları var.Kety ile aynı boydayız.Onsuz bir gün geçiremem.

Okullar tatil olduğu için bütün gün can sıkıntısı ile televizyon izliyordum.Olamazzzzzzzzzzzzz!!!!!!!Tamam elektiriklerde gitti tam oldu şimdi.Zaten yan komşumuzda taşınıyor.Greny Teyze.O kadar iyi bir kadındı ki.Onu çok özliyecektim.Neyse buraya taşınıcak komşuyu merak ediyordum.Umarım güler yüzlü iyi bir insan olurrrr.Kety yarı uyanmış bir şekilde aşağıya indi.

-Naber.

-İyidir.Ama yan komşumuz Greny Teyze taşınıyor.

Kety Greny teyzeyi çok severdi.Ben de öyle.13 Yaşımızda ayrı eve taşınmıştık.Yemek yapmayı filan da bilmiyorduk.O bize yemek getirirdi.Bize yemek yapmasını öğretti.Onu annem gibi çok seviyordum.Kety ise ilk baş Greny teyzeyi sevmemişti.Sonra bir gün Greny Teyze bizi evine çağırdı.Kety i zar zor ikna edip Greny Teyzenin evine gittik.O hep yanlızdı.Çocuğunun olup  olmadığını merak edip sormuştum.Bana "Ah Canım Kızım.Keşke bir çocuğum olmasaydı.Benim bir oğlum vardı.Kocam, Oğlum Max daha 3 yaşındayken bizi terk edip gitti.Tek başıma Max ı büyüttüm.Evlendi.Ama karısı beni istemedi.Oğlum Max bana:

-Biz seni istemiyoruz.Bizimle bir daha görüşme ne halin varsa gör.Ben senin yüzünden karımdan ayrılamam.Anladın mı?!"

O kadar üzülmüştüm ki. Kler adında bir de torunum vardı.Onu da hiç görmedim.Belki şimdi ne kadar buyumuştur."

Greny Teyze neler yaşamıştı böyle.Kety ondan sonra Greny teyzeye iyi davranmaya ve ona Canım Teyzem demeye başlamıştı.Kendi Teyzesiymiş gibi her şeyi Greny Teyzeye söylerdi.Greny Teyzede Kety i Kendi kızı gibi görüyordu.Ben bu düşüncelere dalmışken Kety  Greny Teyzeyle vedalaşıp eve gelmişti bile.Greny Teyzenin Bütün eşyaları Kamyonun arkasına koyulmuştu.Gidiyordu.Bir kaç saat sonra yeni bir kamyon geldi.Ve eşyalar Eve taşınmaya başladı. Sanırım yeni komşumuzdu.Ama kamyondan 6Tane yatak indirdiler.Eşyalar felaket güzeldi.Zengin olduklarını anlamıştım......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN VE BEN SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin