In aceasta zi de luni, toti elevii de clasa a 12 a sustin examenul de bacalaureat. Subiectele vor fi trimise in sali incepand cu ora 8:50.
—Mai repede!
Striga Lay soptind batandu-l pe Chen pe spate.
—Incerc sa ma concentrez!
Spuse el tastand din nou in viteza.
—Haha, rase el malefic, probabilitatea de a lua nota 10 la bac tocmai a crescut cu 99%!
—Credeai doar 1% ca o sa iei bacul?
—Nu. Credeam ca sa fac doar de 10 puncte.
—Adica punctul din oficiu...
Spuse Chen privindu-l ciudat.
—Unde gasesc oficiul?? Pot sa iau 90 de puncte de acolo?!
—Doar taci. Si gata ! Acum...fugi!
Spuse el inchizand leptopul, incercand sa se strecoare din biroul directorului.
Cu cagula neagra, Lay incerca sa nu moara de cald. Se avanta inainte incercand sa treaca neobservat, cazand de cateva ori, cu cateva superrasuciri si putina gimnastica, urmat de Chen care a mers precum un om normal.
—Buna ziua profa.
Saluta el politicos . Inca purta cagula.
—Oh buna ziua.
Zambii ea vesela.
—Asta e leptopul lui fraiere!
Spuse Lay exasperat.
—Oh... il duc inapoi.
—O sa te prinda!
—Taci. Sunt spion.
Spuse el mergand la fel de normal, lasand leptopul pe birou apoi ajunge din nou in hol.
—Ai facut spionajul sa arate jalnic!—Doamne cate emotii am! Ahh! Mai sunt cateva ore si nu am apucat sa citesc toate operele!
Striga Luhan tragandu-se de par .
Decorul camerei sale casual arata acum precum o dugheana de gunoi. Ambalaje de eugenii si napolitane, sticle de apa plata, hartii peste tot.
—Vrei sa te calmezi? Stii deja toate astea.
Spuse Sehun calm aruncand cateva hartii de pe pat, asezandu-se.
—Yaaa! Faci mizerie!
Sehun sigur il injura in gand .
—Stii ce am auzit ca merge bine cu invatatul?
Ranjii el .
—Ce ? Ciocolata neagra? Am incercat.
—Nu.
—Banane am incercat .
—Nu!
—Pastile? Am luat deja.
—Sexul ! Striga el enervat.
—Poftim?
Intreaba el razand cu pofta.
Dintr-o rasucire si doua miscari,teancul de hartii din poala lui Luhan zboara pe podea. Ii prinse buzele cu asprime, deschizandu-i pantalonii.
—Sehun da-te! Am de invatat!
Spuse el impotrivindu-se.
—Poti sa inveti mai tarziu...
Mormaii el cand reusii sa ii deschida pantaloni, incercand sa isi strecoare mana .
—Daca ma atingi, spuse facandu-l atent, te va durea!
Spuse Luhan serios.
Sehun ranjii, masandu-i membrul baiatului, insa nu se astepta in ruptul capului ca Luhan si-ar fi tras piciorul pentru a-l impinge din pat.
—Yaaaa! Ce a fost asta?!
—Eminescu ma asteapta. Lui nu ii place sa astepte, pentru ca altfel va crede ca nu ii inteleg iubirea si ma va crede un om normal! Ei bine nu Sehun!! Eu ii pot atinge idealul!
Spuse el serios si mandru, luandu-si cartea privind poza lui Eminescu.
—Te iubesc.
Zambii el dulce.
Sehun zambii usor.
—Si eu te iubesc.
Isi ridica capul sa il vada pe Luhan pupand poza poetului de cateva ori.
—Imi datorezi doua luni se sex in una singura. Iti va parea rau!
Spuse el iesind din camera.
—Invata si tu!!
—"Traind in cercul vostru stramt/ Norocul va petrece,/ Caci eu in lumea mea ma simt/ nemuritor si rece/ "!!!
Spuse el din pragul usii.
—Mmm! Geme el tare, incepand sa se atinga. Se pare ca poetii ma excita. Sehun, vino aici.
Ranjii el, iar Sehun slab de inima se apropie imediat sarind peste el. Luhan ii prinde mana baiatului trecand-o pe corpul lui, gemand usor.
—"Pe langa plopii fata sot..."
Spuse Sehun, iar in secunda urmatoare buzele ii sunt muscate agresiv. Iar un geamat puternic paraseste gura blondului de sub el.Astfel de pasiuni dubioase ...
—Iubire!
Striga brunetul urcandu-se in pat langa iubitul lui.
—Mm?
Zambii Chanyeol prinznadu-i talia, tragandu-l in brate.
—Trebuie sa mai repetam pentru bac.
Spuse el sarutandu-i obrazul.
—Acum?
—Mmhh.
—Dar stim deja totul.
Spuse el sarutandu-i gatul. Sunetele produse de buzele lui Chanyeol se auzeau atat de bine in urechile lui Baekhyun si mana ce se cobora spre pantalonii lui il faceau sa se incalzeasca tot mai tare.
—Mai sunt doar cateva ore.
Spuse Baekhyun .
—Bine.
Spuse el dandu-i au sarut scurt pe frunte.
—Am lasat cartile in sufragerie, sa mergem acolo.
—Adu-mi aminte... de ce dam bacul?
—Sa ne putem face un viitor?
Spuse el retoric.
—Si de ce il dam in Romania?
Baekhyun se apleaca spre el soptindu-i:
—Am auzit ca la astia poti sa copiezi.
—Foarte corect.
—Copiat?! Aici?! Niciodata!
Spuse Kai iesind din toaleta celor doi.
—De ce ai fost la mine in baie?!
—Kyungsoo e suparat. Cred ca pregateste o scena de teatru inspirata din Ion.
—Care dintre ele?
Chicotii Baekhyun.
—Scena...finala.
Se cutremura el.
—Ce se intampla in scena finala?
Intreba Chanyeol confuz.
—Ion...este lovit cu sapa! Tremura Kai la gand.
—Ce estei sapa?
—Sapa, dupa cautarile mele indelungate, este un instrument folosit in agricultura. Are coada lunga si un semicerc foarte ascutit la capat.
—Iubireeee, stii ce a a facut George Bulbuc cand a aflat ca Florica il inseala?
Striga Kyungsoo batand puternic in usa .
—Nu vreau sa moooor!!
Incepu el sa planga .
Bataile continua sa se auda .
—Sper ca nu loveste cu sapa in usa mea!
Se vaita Baekhyun.
—O scuze, o sa repar asta .
Striga Kyungsoo pe un ton dulce.
—Cateodata am impresia ca il iubeste mai mult pe Baekhyun decat pe mine!
Se vaita Kai.
—Hai la George! George nu iti face raaau.
Striga el.—"Eram insurat de doi ani si jumatate cu i colega de la Universitate si banuiam ca ma inseala." Este momentul in care personajul narator pune in evidenta relatia dintre cei doi protagonisti.
Spuse Xiumin argumentand.
—Aish hyung, esti sigur ca poti sa dai bacul de aici?
Intreba un soldat ce statea langa foc.
—Bineinteles. Chen a aranjat sa imi iasa o nota fantastica . Aaah mi-e dor de el.
Zambii el.
—Bine pa.
Spuse ridicandu-se .
—Dar nu am terminat argumentarea!! Nu ti-am spus despre cu Gheorghidiu ii lasa Elei toate bunurile si "astfel tot trecutul".
Spuse alergandu dupa el cu cartea.—Materia e pregatita, la matematica o sa invart nuste derivate si niste integrale, poate o inmultire, la biologie scriu un os si cateva moduri de schimburi respiratorii si sunt gata .
Zambii Suho mandru.—Doar atat ai invatat?
Intreba Tao privindu-l superior.
—Da, tu ce ai invatat?
—Ah, ma apuc de luni.
Spuse jucandu-se pe telefon.
—Maine e luni.
Spuse Kris privindu-l ciudat.
—Ah, atunci de lunea viitoare.
—Saptamana asta e bacul.
Spuse Suho.
—Serios? Atunci cred ca am programul ocupat toamna asta.
Spuse e revenind la joc.
Cei doi se privesc ciudat apoi revin la treburile lor .
—Gooool Neymaaaar!
Striga Tao.Finaaal
Cu ocazia acestei zile de duminica .... o ultima zi de fericire.