T W E L V E

10.8K 1.3K 228
                                    

#Unicode
Written by JeonYiMon

နေ့ခင်းပိုင်းကားဖြင့်နွားနို့တွေကိုတင်ပေးလိုက်ရန် Jungkookစောစောထကာပြင်ဆင်လိုက်သည်...... ကားပေါ်သို့နွားနို့ပုံးတွေအစီအရီတင်လိုက်ပြီး ပြင်ဆင်စရာရှိတာများကိုပြင်ဆင်လိုက်သည်...... သူပစ္စည်းတွေတင်နေစဉ်သူ့အနားယောင်ပေပေနဲ့ရောက်လာသောထိုသတ္တဝါလေး.....

"Tae - Jungkook ya နို့သွားညှစ်ဖို့လား...."

"Junkook - ဘာ....မင်း...မင်း....မိုက်ရိုင်းလိုက်တာ လူကြားလို့မှမကောင်း......စောစောစီးစီး ပြသနာလာမရှာနဲ့"

ပြောချလိုက်တာကအစမရှိအဆုံးမရှိနှင့်......နွားလို့ထည့်ပြောပါလား မသိရင်သူကအရပ်တကာပတ်ပြီးနို့လိုက်ညစ်နေတဲ့ပုံနဲ့.....

"Tae - အောင်မာ ငါကအကောင်းနဲ့မေးတာလေ ငါ့ကိုဘာလို့မိုက်ရိုင်းတယ်ပြောတာလဲ..... "

"Jungkook - မင်းမေးတဲ့ပုံမင်းပြန်ကြည့်လေ လူကြားလို့မှမကောင်း"

"Tae - ငါကရိုးရိုးသားသားမေးတာလေ မင်းကဘာဖြစ်နေတာလဲဆတ်ဆတ်ထိမခံ ဘာလဲနို့သွားမညစ်ရင်နွားမဖင်သွားနှိုက်လို့မလား"

ပြောချလိုက်တာတစ်တစ်ခွခွ.....တယ်လေငါလုပ်မိရင်သေတော့မယ်.....တော်သေးလို့ပေါ့ဒီတခါနွားမကယ်လို့......သူစကားဆက်မများချင်တော့သည်မို့.....

"Jungkook - အေး နွားနို့သွားညစ်မလို့ နေ့ခင်းကားနဲ့အမှီတင်ပေးရမှာ"

"Tae - ငါလည်းလိုက်ချင်တယ်မင်းနဲ့"

"Jungkook - ဟာ မလိုက်နဲ့ မလိုက်နဲ့ မရဘူး"

"Tae - ငါလည်းခြံလုပ်ငန်းတွေစိတ်ဝင်စားလို့ပါ လိုက်ကြည့်ချင်တာကို...... ပြီးတော့နွားနို့လည်းညစ်ချင်တယ်"

"Jungkook - မသိဘူး မသိဘူး "

သူ့ကိုခါးခါးသီးသီးငြင်းနေသောထိုတောသားအားကြည့်ပြီးTaeမှာဒေါသထွက်လာလျက်......

"Tae - ငါကနွားနို့ညစ်ဖူးချင်လို့လိုက်မယ်ပြောနေတာလေ မင်းနို့ကိုညစ်မယ်ပြောနေလို့လားအဲ့လောက်ခါးခါးသီးသီးဖြစ်နေရအောင်....."

Taeစကားကြောင့်မျက်နှာကြီးနီကာဒေါသထွက်လာတဲ့သူ.....

"Jungkook - မင်း မင်းတော့နော်......."

The Village That Starts Our Love (Season 1) [Completed] Where stories live. Discover now