AYETEL KÜRSÜ SÜRESİ İLE HERŞEY YAPMAK MÜMKÜNDÜR
Ayetel Kürsi ile bir kimseyi istediğin gibi bağlarsın.
Örneğin
Bir kimsenin kârini ve kazancini bağlamak , dilini bağlamak , uykusunu bağlamak , belini bağlamak , erkekligini baglamak, muhabbetle kendine baglamak, gerek kahriye gerek celbiye veya her ne tür sekilde olursa olsun baglamak istersen:Önce maksadin her ne ise güzelce bir abdest aldiktan sonra, tam inanç ile niyet edip, Besmele-i serif ile Ayetel Kürsiyi asagidaki tertip üzere okursun .
Sari, beyaz, kirmizi, mavi, yesil, gri ve siyah renk olmak üzere yedi ipek ip al. Her renk ipe yedi kere Ayetel Kürsi okuyup yedi dügüm at.
Dügümleri attiktan sonra, yedi renk ipi eline alip hepsini birden bük ve bir araya getir. Sonra su tertip üzere Ayetel Kürsi yi oku :
Bismillahirrahmanirrahim Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyüm.deyince birinci dügümü bagla.
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyümü la te' huzühü sinetün vela nevm .deyince ikinci dügümü bagla .
Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyümü la te' huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard men zellezi yesfeu indehü illa bi iznihi ya'lem.deyince üçüncü dügümü at .
Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyüm La te'huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati ve me fil ard men zellezi yesfeu indehü illa bi iznihi ya'lemü ma beyne eydihim .deyince dördüncü dügümü at .
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyüm la te'huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard men zellezi yesfeu indehü illa bi iznihi ya'lemü ma beyne eydihim vema halfehüm.deyince besinci dügümü bagla.
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyüm Late'huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard menzellezi yesfeu indehü illa bi iznihi ya'lemü ma beyne eydihim vema halfehü vela yühitüne biseyin min ilmihi illa bima sa' ve sia kürsiyyühüs semavati vel ard vela yeudühü hifzühüma.deyince altinci dügümü at .
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyüm la te'huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard men zellezi yesfeu indehü illa bi iznihi ya'lemü ma beyne eydihim vema halfehüm vela yühitüne biseyin min ilmihi illa bima sa' ve sia kürsiyyühüs semavati vel ard vela yeudühü hifzühüma ve hüvel aliyyül azim. deyince yedinci dügümü bagla .
Yedi dügümüde bagladiktan sonra "Bu tas bu ipegi nasil basarsa fülan kizi fülanin askini ve gönlünü kendime bagladim vede baglansin, Allah c.c. in yardimiyla Ayetel Kürsi hakki için"dersin. Bunlari diledigin sekilde söylersin. Bu mesele sahih olup, defalarca tecrübe edilmistir .aman akilli ol sakin keyfi yapma iki yüzlü biçak gibidirNOT AGIR TAŞIN ALTINA KONULACAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜ VE HAVAS KİTABI
DiversosArkadaslar takip edenler biliyor kitabımız kaldırılmıştı bu yeni yayımlayacağım bölümlerde az çok bazı eski ve yeni bilgiler vereceğim ve bu aşamada normal kitapçılarda satın alabileceğiniz bir kitap hali alacak inşallah