jiminstattoo
Eğlenceli bir gündü seninle tanıştığıma memnun oldum @taev
43.455 beğeni 12,455 yorum
a:Namjoon gitmemiş sanırım
b:evet ben gördüm onları hatta bir ara biri geldi bi tatsızlık yaşadılar.
|>c:doğru söylüyor oradaki tatsızlık benim .
taev:teşekkürler jimin ben de memnun oldum :)
yngmn:çok eğlendik evet .
g:sevgili olduk arkadaşlarımız kaynaşsın buluşması mıydı bu?
h:NŞYE KİMSE FOTONUN SAMİMİYETİNDEN BAHSETMEMİŞ.
|>ş:sakin ol yahu!
g:@k neredesin ? Gönderi gelmiş
yngmnHey! @taev
44.557 beğeni yorumlar devre dışı .DM
taev:Hey! Dün gece aramızda bir şey geçmemiştir umarım ?yngmn:seni bunu düşündürmeye iten ne?
taev:üstüm çıplak bir şekilde kendi yatağımda uyanıyorum ve dağınık bir yazıyla not yanında ilaç buluyorum?
yngmn:Tanrım sarhoş birinden faydalanmama gerek yok. Bütün gece aptal eski sevgilin "hoseok"tan bahsettin ve üzerine kustuğun için üstünü değiştirmek zorunda kaldım ve dolabında ilaç vardı sormadan diyeyim geceyi evinde geçirmedim beni eve sen bırakacaktın sözde ama beni zorla bara götürmen yetmiyormuş gibi bir de hesap soruyorsun .
taev:ben çok teşekkür ederim ve özür dilerim.
DM
kooksfilms :Ben üzgünüm eski sevgilin seni rahatsız etmesin diye sevgiliyiz dedim ama umarım sinirlenmemişsindir.jiminstattoo:sadece birden bağırarak gelmesine ve senin sert bir karşılık vermene şaşırdım ve tuhaf hissettim doğrusu
kooksfilms : Kızmamana sevindim doğrusu ama öyle birine sert davranmam gerekirdi .
jiminstattoo: evet ben de öyle düşünüyorum .
kooksfilms :tuhaf derken Nasıl tuhaf hissettin?
jiminstattoo:bilmiyorum. Her neyse benim gitmem gerekiyor. Sonra görüşürüz Jungkookie !
kooksfilms :görüşürüz jimin-shhi
Kimse okumuyor ama selam ben geldim her neyse okuyan varsa lütfen oy verip yorum yapabilir mi? Aslında bu kitap içinde ikinci bir kştap yayınlamayı düşünüyorum Taegi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tattoo|JiKook
Short Story*tamamlandı kooksfilms:Bana dövme yapar mısın? jiminstattoo:Ben dövme yaptırmayı gerçekten istemeyen kimseye dövme yapmam. kooksfilms: Ne? Ne alaka istiyorum işte. Başlangıç:3 Haziran 2019 13 Şubat 2020 #jikook 6.