İyi okumalar ☀️
Kook nasıl bir yönetmen korku filminden korkar? Pardon son filmi korku filmi olan bir yönetmen?"
"Durum öyle değil benim palyaço fobim var sadece."
"Bu filme girmek zorunda değiliz o zaman sen seç filmi."
"Ama çoktan biletleri almışsın hem ben izlemek istiyorum gerçekten."
Jimin cevabı duyunca kafa sallayıp sinema salonuna doğru yürümeye başladı. Jungkook'un adım seslerini arkasından duyuyordu.
Adımlarının düzensiz olması filmden gerçekten korkacağının bir kanıtı gibiydi.
Jimin aniden adımlarını kesip hızlı bir şekilde arkasına döndü ve o anda kafası diğerinin göğsüne çarptı. Erkeksi kokusu burnuna yayılınca istemsizce bir an gözlerini kapadı.
"Hey gerçekten bu filme girmek zorunda değiliz. Hatta film izlemesek de olur."
Jungkook bunun üzerine bıkkınlıkla Jimin'in bileğinden tutup salona doğru çekiştirmeye başlamıştı.
"Pekala gidelim!"
...
Film ilerlerken Jungkook gerçekten terlemiş ve korkmuştu. Jimin ise onun aksine film boyunca göz kırpmak dışında bir tepki vermemişti.
Palyaço fobisi olan birinin palyaçolarla ilgili bir korku filmine gitmesi kesinlikle yanlıştı.
Jimin Jungkook'un terle karışık parfüm kokusunu duydu bir kez daha.İtiraf etmişti içinden, bu filmi daha önce izlemiş Jungkook'un yanında korkup rezil olmamak için her sahnesini ezberlemişti. Buna gerek olmadığını yeni anlasa da film boyunca en çok korktuğu sahnenin gelmesine az kalmıştı.
O an Jungkook bu kadar korkmuşken Jungkook'un o sahneyi görmesine engel olmak istemişti ve karanlıkta en arka koltuklarda oturmuşken aklına gelen tek şey son bir aydır arzuladığı dudaklara kapanmak olmuştu.
Bu bir öpüşme sayılmadı çünkü sadece dudakları birbirine değmiş ve şaşkın gözler birbirini bulmuştu.
Size tuhaf şeyler yazacağım demiştim bu arada bu 1k okumaya özel bölümdü artık 10k olursa ne olur bilemem kdkdmcmsi sizleri seviyorum esen kalın.
Bu arada hadi filmin adını tahmin edin kskdmdm.
Jaeljh ⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tattoo|JiKook
Short Story*tamamlandı kooksfilms:Bana dövme yapar mısın? jiminstattoo:Ben dövme yaptırmayı gerçekten istemeyen kimseye dövme yapmam. kooksfilms: Ne? Ne alaka istiyorum işte. Başlangıç:3 Haziran 2019 13 Şubat 2020 #jikook 6.