Yirmi

4.2K 253 25
                                    

İyi Okumalar 🌠

Jimin

5 sene önce mükemmel hayat tanımını yapmamı isteseydiniz Kore'nin en ünlü dövmecisi olmak mükemmelin ötesinde derdim ama 5 yıl önce dedim ya.

Küçük yaşımda erkek arkadaşlarımdan tuhaf olduğumu anlamıştım. Ortaokulda ise hormonlarım bunu kanıtlar gibiydi. Sahi ya erkeklerden hoşlanmamı tam anlamıyla kendime kabul ettiren olay Taemin sunbae olmuştu. Benden iki yaş büyüktü ama ona abi gözüyle bakamadım hiçbir zaman. Sarı enerjik saçlarıyla büyülerdi beni. Okulun tiyatro kolu başkanıydı. Onu görünce kalbimi çarpmasını geçtim hayatımda ilk gördüğüm ıslak rüya onun boynuyla ilgiliydi.

Yoongi gay olduğunu biliyormuş hep. Dediğine göre annesi fark etmiş ve ona açıklamış. Taemini izlediğimi görünce bana bir kaç soru sorduktan sonra demişti bana sen gay olabilirsin diye.

Jungkook beni evine çağırdığında binbir türlü sürpriz düşünmüştüm ama aklıma hiç yatakta uzanıp Game of Thrones izlemek gelmemişti.

Bembeyaz bir sinema odası vardı. Kocaman perdesini saymıyorum bile.

Diziyi kapatmıştık ve onun omzuna koymuştum kafamı. Bu bir çok açıdan kalbime eziyetti ama amigdalam yönetiyordu beni.

"Jimin ilk aşkını anlatır mısın bana?"

Sesi o kadar huzurlu, kısık ve mükemmel gelmişti ki o an bana. Ateist olmasam Jungkook'un sesine tapabilirdim.

"Nereden çıktı bu?"

"Sadece merak ediyorum. Senden sonra ben de anlatacağım söz veriyorum."

Taemini anlattım üstü kapalı.

"... beni öpmesine rağmen hiçbir zaman sevgili olamadık. Ama şu an önemli olan 2.kez aşık olmam ve sanırım bu kalıcı." dedim gülerek.
Kafasını kafama yaklaştırıp gülüşümden öpüp çekilecekken tişörtünden yakalayıp öpücüğü gerçek bir öpüşmeye dönüştürdüm ama işin içine dillerimiz girerse dayanamayacağımı bildiğim için kısa sürmüştü bu ilk gerçek öpücüğümüz.

Jeon tamamen kızarırken diğer yandan benim ellerim titriyordu. O 5 saniye süren öpücük tüm hormon sistemimi mahvetmişti bundan çok ama çok fazla memnundum.

"Seni seviyorum Jimin. Seni çok fazla seviyorum."

Pekala ben artık Jungkook'un sesine tapmaya karar verdim.

Gözlerimle ben de seni seviyorum dedikten sonra merak ettiğim soruyu sordum.

"Sıra sende. İlk aşkını anlat bana."

"İlk aşkım liseden Jongindi. Okulun en popüler çocuğuydu ama gerçekte o kadar şapşaldı ki. En yakın arkadaşı Kyungsoo'ya aşıktı. Ben de ona. Ben hiçbir zaman aşkımı ona itiraf edemedim çünkü Kyungsoo'ya  mezuniyet günü aşkını itiraf edip reddedildikten sonra intihar etme aşamasına geldiğini gözlerimle gördüm. Han nehrine atlamadan Kyungsoo kıpkırmızı dolan gözlerle onu gözümün önünde öpmüştü. "

Sonra bana dönüp gülerek beni tekrarladı.

" Ama şu an önemli olan 2.kez aşık olmam ve sanırım bu kalıcı."

Sonra ben de gülüşünden öptüm onun. Öpücüğümüz derinleşemeden yataktan düşüp gülme krizine girmiştik.

Gözlerimizin içi gülüyordu.

5 yıl önce soracağınız soruyu şimdi sorsanız cevabım Jeon"un olacağı herhangi bir hayat cevabını alırsınız :)

jiminstattoo


My love ❤️

78.454 beğeni

Yorumlar devre dışı.

Jaeljh⚡

Son derece ponçik bir bölümdü bence bu final bile olabilir msmdm

Tattoo|JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin