19.bölüm♡

2.9K 184 64
                                    




Jimin karşısındaki adama hâlâ şaşkın bakışlarla bakarken adam bu uzun bakışmadan sıkılıp sinirlenmeye başlamıştı. Jimin'in kucağına düşen Rose'nin belinden tutarak biraz kendine çekti ardından bedenini evin içine fırlatınca Rose'nin kafası yere sert bir şekilde çarpmıştı. Bu kafasına yediği 2. darbeydi ve kafası çoktan kanamaya başlamıştı.

Jimin şoktan çıkarak adama doğru "Napıyorsun lan sen piç herif?" diyip suratına sert bir yumruk geçirdi. Oh Yeong chol yere düştüğünde onu umursamadan Rose'nin yanına gelip yüzünü kendine çevirdi. Suratı kan içindeydi.

Rose'yi sarsıp uyandırmaya çalışıyordu ama o bir türlü uyanmıyordu kanaması da çoğalmıştı. Jimin oyalanmayı bırakıp hemen elini cebine atıp telefonunu çıkardı. Ambulans çağırıcaktı ama arkasından kafasına sert bir darbe yemesiyle o da bayılmıştı.

2 saat sonra...

Jimin yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. Gözlerini açıp nerde olduğunu anlamaya çalıştı. Odasındaydı ve Rose'de karşısında yerde hâlâ aynı şekilde kanlar içinde uzanıyodu. Jimin ayağa kalkmaya çalıştı ama elleri odasındaki askılığa bağlanmıştı.

Sinirle ellerini çözmeye çalıştı ama bir türlü başaramıyordu. Umutsuzca Rose'ye bağırmaya başladı ama Rose hiç bir şekilde bir tepki göstermiyordu. Jimin iliklerine kadar korkuyordu. Rose'nin ölümünü düşünmek bile onu çıldırtıyordu. Tamam onun aşk anlamında sevmiyordu. Ama bir geçmişleri vardı ve şuan Rose, Taehyung ve onu destekliyordu. Jimin son bir gayret daha ellerini çözmeye çalıştı ama olmuyordu.

Ardından Oh Yeong chol odaya geldiğinde Jimin'in vücudunu korku sarmıştı. Onun gittiğini sanmıştı. Şuan Tanrıya Taehyung'un gelmesi için yalvarıyordu. Gelip onu ve Rose'yi kurtarmasını istiyordu.

Oh Yeong chol suratındaki pis gülümsemeyle Jimin'e yaklaşıp onun önüne çömeldi. Çenesinden tutup gözlerini birbirlerine sabitledi ardından sert bir ses tonuyla "Seni küçük piç işime karışmayıp beni polise ihbar etmeseydin başına bunlar gelmezdi." Dedikten sonra Jimin'in suratına sertçe bir tokat patlattı.

Jimin bu tokata iyice sinirlenmişti. O da aynı sert sesiyle " Şerefsiz burdan bir kurtulayım gör bak sana daha neler yapıcam orospu çocuğu" dedi. Tabi bunları demesiyle suratına tekrar sert bir tokat daha yemiş ardından ağzı bağlanmıştı.

Oh Yeong chol sinirle " Seni zevkle öldürücem sürtük it" diyip cebinden bıçağını çıkardı. Jimin korkuyla bir yandan geri gitmeye çalışıyor bir yandan ellerini çözmeye çalışıyordu ama olmuyordu işte.

Ve olanlar bir anda olmuştu. Jimin aniden bıçak darbesini vücudunda hissetmişti, bir tane bir tane daha bir tane daha ve bir tane daha...

Jimin'in gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı canı çok yanıyordu. Ve sonunda dayanamayıp gözyaşları içinde gözlerini yummuştu.

Aklında sadece tek bir kişi vardı Taehyung. Onu bir daha göremeyecek,dokunamayacak ve öpemeyecek olmak o an Jimin'e öyle bir koymuştu ki bu ağrıyla acısı ikiye katlanmıştı.

Ölüm Park Jimin'i hiç bu kadar korkutmamıştı...







Bölüm Sonu...


Neler oluyor yaa ¿ Jimin???








Bıraz duygusallaşalım....

Good Boy (Vmin İnstagram)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin