Parkjimin: Selam millet🖐
(42 bin beğeni 20 bin yorum)
H: Siktir..
W: Oha amk düştüm valla..
Parkjimin: 😜😜 @W
T: Ya ben sizi Tae ile çok yakıştırıyorum ama bazen de kıskanmıyorum desem yalan olur kkk~
Parkjimin: Kkk~ @T
I: Her detayın ayrı mükemmel Park Jimin
Parkjimin: Düştüm hehe 😛 @I
R: Çok yakışıklısın Jimin♡
Chanyeol: Offf yakıyosun be kardeşim.
Parkjimin: Yah sağol hyung~ @Chanyeol
Kookie: Hyung~~ mükemmelsin
Parkjimin: O senin mükemmelliğin bebeğim😉 @Kookie
Zz: Jikook Jikook♡
R: Allah mallara akıl fikir versin ne diyim? @Zz
Kimtae: Güzelliğine dayanamıyorum ben sevgilim❤
Parkjimin: Sen birde benim halimi bir bilsen herşeyim❤ @Kimtae
L: Yaaa çok minnoşlarr,Çok güzel seviyorlar 🌺
Kimtae: Bana güzel söz söylediğinde böyle oluyorum kkk~ @Parkjimin ❤
(45 bin beğeni 25 bin yorum)
D: Oha oha oha düştüm amk
H: Lan siktir çok tatlısın.
P: Sen çok güzelsin Taehyung
Pp: Çekilin kenara aşık oldum mk.
Ff: Azdım amk azdım.
E: Sağ elime kaldım iyi mi?
Sd: Sinirlerim bozuldu amk neden benim değilsin?
Ex: Jimin çok şanslı amk.
Baek: Bu ne tatlılık yiğidim?
Kimtae: Hehehe~ @baek
Parkjimin: Siktir! Taehyung dayanamıyorum dedikçe beni zorluyosun.
Kimtae: Jimin beni utandırma kkk~ @Parkjimin
Parkjimin: Ben çok ciddiyim Kim Taehyung sınırlarımı zorluyosun ve bu sefer o sınırı aştın. @Kimtae
L: Aha valla Jimin'in gözü döndü. Bende olsam dönerdi valla. Jimin git ve onu yatağa at lütfen@ parkjimin
Jimin'in ağzından
Artık Taehyung'un tatlılıklarına dayanamıyordum.
Ve paylaştığı o gif beni sabrımın sonuna getirmişti. Güzel bir banyo yaptım üstüme beyaz bir kazak ve dar deri bir pantolon giydim. Saçlarımı iki yandan ayırıp düzelttim. Aynada kendime baktığımda gururla gülümsedim mükemmel gözüküyordum. Kendime aynadan göz kırpıp iltifat ettikten sonra dışarı çıktım.Sevgilimin evine doğru gidiyordum neler olucağını bilmiyordim ama şuan aklımda bir şeyler vardı. Sadece işleve geçirebilir miyim onu bilmiyordum.
Sonunda kapının önüne geldiğimde heyecanla kapıyı çaldım. Kapı açıldığında karşımda gördüğüm güzellikle yutkunmuştum. Mavi bir gömlek ve dar siyah bir pantolon giymişti. Bol gömleğinin ilk 2 düğmesi açıktı ve bana görüntü şöleni veriyordu.
Ben kapıda onun güzelliğiyle büyülenmişken güzel yüzlümün melek sesiyle kendime geldim. "Jimin iyi misin"? Diye sorup omzuma dokundu. Kendime gelip "E-evet iyiyim meleğim" dedim. Taehyung utangaç bir şekilde kafasını eğip "Sana sesleniyorum 3 dk'dır ses vermiyosun" dedi.
Sırıtıp "Güzelliğin beni büyüledi sevgilim" diye fısıldayıp elimi beline attım. Onu kendime çekip birşey demesine izin vermeden dudaklarımı yanağına bastırdım ordan da boynuna doğru yol alarak küçük küçük öpmeye başladım.
Taehyung kısık sesiyle "J-jimin" dediğinde onu duymamazlıktan gelip dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Ardından onu geriye doğru yürütüp içeri soktum kapıyı ayağımla kapatıp Taehyung'u çevirip kapıya yasladım. Ben onun üst dudağını emerken o da sonunda dayanamamış alt dudağımı emmeye başlamış ellerini boynuma dolamıştı.
Dudaklarını sömürürken bir yandan da elimi gömleğin altından Tae'nin vücuduna gönderip okşamaya başladım. Ardından kendimi yavaş ama sert bir şekilde Tae'ye bastırdım. Tae yaptığımla inleyip ellerini saçlarıma çıkarıp beni dudaklarına mümkünmüş gibi daha çok bastırmıştı. Ardından kendini kasıklarıma doğru ittiğinde dudaklarının üstüne doğru inlemiştim. İkimizde dünyadan soyutlanmış bir şekilde orda nefessiz şekilde öpüşürken arkadan "Taehyung kim gel-" sözü gelmişti. Tae'nin dudaklarından zorlukla ayrılıp arkama döndüğümde karşımda ağızları ve gözleri kocaman açılmış Baekhyun ve Chanyeol ikilisini görmeyi beklemiyordum tabi.
Şansıma sıçıyım amk.
Bölüm sonu...
Bir türlü gösterip elletmeyen yazarınızdan hepinize selamm dsöşpcrthsxz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Boy (Vmin İnstagram)
FanfictionJimin ve Taehyung ayrı üniversitelerde okuyan iki gençti. Ve birgün Taehyung arkadaşı Baek sayesinde instagramda ruh eşi Jimin'i buldu. Ama tek sorun Jimin'in bir sevgilisi vardı hemde kız.