Jimin'in ağzından
"Hadi ama sevgilim bana korku filmi izlemekten korkuyorum deme çocuk musun sen?"
Taehyung kaşlarını çatıp "yah bunun çocuk olmakla bir alakası yok her insan korkabilir Jimin-ah! Hem ben korkmuyorum bir kere" diyip somurtmuştu.
Gözlerimi devirip "kesin öyledir" dedikten sonra Tae'nin elini tutmuş ve zorda olsa korku filmine bilet almıştım. Cidden çocuk gibiydi.
Yerlerimize oturup filmin başlamasını beklerken bile Taehyung gergindi. Sırıtıp "Hadi ama sevgilim daha film başlamadı bile" dedim.
Taehyung kafasını bana çevirip sert bir şekilde bakmaya başladı ürkmedim desem yalan olur. Ardından "Ben korkmuyorum Jimin" demişti. Ve önüne dönmüştü. Ne yani bana trip mi atıcaktı.
Film başlarken kafamı Taehyung'a çevirdim hâlâ sinirli bir şekilde ekrana bakıyordu. Bende sinirlenmeye başlamıştım buraya onu trip yemek için getirmemiştim buraya film izlemek için de gelmemiştim zaten. Bilerek en arka koltuklara bilet almıştım ve başka kimsenin arka koltuklara gelmemesi için çalışanı tembihlemiştim.
Çünkü burda onu sevmek istiyordum. Adrenalin seven bir yapım vardı hehehe. Ama Taehyung şuan bana bakmıyordu bile ekrana bakıyordu öylece.
Derin bir nefes alıp elimi yavaşça Tae'nin elinin üstüne getirdim ve yavaşça okşamaya başladım. Ama o yemin etmiş gibi bana bakmıyordu, tepki bile vermiyordu.
Sakin kalmaya çalışıp yavaşça kafamı ona yaklaştırmaya başladım. Bu arada ekrandan korkunç sesler geliyordu ama gözümü Tae'den alıp ekrana bakamıyordum.
Tae'nin boynuna dudaklarımı bastırınca yutkunmuştu. Bu da benim sırıtmama neden olmuştu tabi. Sonradan anın büyüsüne kapılıp boynunu emip ısırmaya başlamıştım bile. Fazla kaptırmış olmalıyım ki az sonra Taehyung inlemişti. Dudaklarımı boynundan çekip gözlerimi onun gözlerine çıkardığımda koyu gözlerle bana baktığını gördüm.
Elimi kazağının yakasına atıp onu kendime çektim ekrandan çığlık sesleri gelince Taehyung bir anda zıplamıştı tam ekrana bakıcaktı ki buna izin vermeyip dudaklarını dudaklarımın arasına hapsetmiştim.
Cidden beni delirtiyordu başımı döndürüyordu. Alt dudağını çekiştirip emmeye başladım o da üst dudağımı dudaklarına hapsetmişti. Öpüşmemiz derinleşmişken dilimi yavaşça dudaklarının içine gönderip diliyle buluşturmuştum Taehyung ise bu ani atakla inlemiş dillerimizi birbirine sarmıştı. Sonunda nefesimiz kesilmeye başladığında yavaş bir şekilde ayrılmış ve alınlarımızı birbirine dayamıştık.
Parkjimin: Her dakika bu bebekle ilgilenmek istiyorum❤
(40 bin beğeni 27 bin yorum)
G: Ya ama ben size düşerim ki...
H: Çok tatlı ya ♡♡
A: Çok şeker çıkmış amaaa
I: Çok masummm
E: Manzara da mükemmel haa.
Q: Ya senin bebeğini yesinler...
L: Ben sizin aşkınıza bayılıyorum ama yaa♡
Chanyeol: Perfect👌
Parkjimin: 👍👌✌ @Chanyeol
Kookie: Ya hyung çok güzel seviyosun~
Parkjimin: Bana bu güzel duyguları Taehyung yaşatıyo o olmasa sevgi nedir tam olarak bilemezdim. @Kookie
Kimtae: Ben çok fazla aşığım Jimin-ah. Çok seviyorum seni iyiki benimsin herşeyim❤
Parkjimin: Ben sana olan aşkımdan tutuşuyorum Taehyung. @Kimtae
Rose: Herşeyim❤ @Jennie
(37 bin beğeni)
(Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır)
Jennie: Seviyorum❤ @Rose
(39 bin beğeni)
(Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır)
Bölüm Sonu...
Bu bölümde böyle olsun.
Jennie ve Rose'de hallolduğuna göre rahat bir nefes alabilirim dşpösbpşhsıj
Aşklarımmmm❤❤❤
Jennie'ye bende aşığım Roseee dşpbsoöbspsörbos
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Boy (Vmin İnstagram)
FanfictionJimin ve Taehyung ayrı üniversitelerde okuyan iki gençti. Ve birgün Taehyung arkadaşı Baek sayesinde instagramda ruh eşi Jimin'i buldu. Ama tek sorun Jimin'in bir sevgilisi vardı hemde kız.