Kraliçe'nin Laneti - 9/10
"Kraliçeliğin getirdiği bedeller vardır. Bir taç, bir taht ve her aynaya baktığında göreceğin bir katil."⚜Dellysia Kralı Froy öldüğünde, varisi olarak kızı Atalante'yi bırakmıştır. Ancak Atalante ortadan kaybolunca, tahta kız kardeşi Aigina çıkmıştır. Atalante, Aigina'nın hükmü sırasında geri döner ve tahtını almak için yemin eder. Bu, İç Savaşı başlatır. İki kraliçe, bir prenses. Hepsi tahtın peşinde ve bu kanlı yarıştan sadece bir tanesi galip çıkacak.
@jhxxhutcher tarafından.
Kitabın kapağı fena değil. İsmi de kitaba uygun. Güzel seçim.
Betimlemeler şahaneydi ve hepsi olması gerektiği gibiydi. Çok sıkmıyor ve hayalde canlanabiliyorlar. Zaten kitabın epey bir bölümü bu betimlemelere ayrılmış, artı olarak kitap içerisinde de belirtilmiş. Bu pek etik durmayabilir fakat bence iyi bir hatırlatıcı görevi görmüş. Çok fazla kavram var ve bunlar karışabiliyor. Sonrasında tekrar o olayın üstünden geçerken yüzeysel bir şekilde hatırlatmanın zaman kaybı olmadığını düşünüyorum. Estetik durmuyor, orası ayrı.Anlatım biçimi tek kelimeyle MUHTEŞEM. Akıcı, yalın bir üslup kullanılmış ve fantezi türü okumamama rağmen sıkılmadan ilerledim. Bu konuda tebrik ediyorum, ilgisi olmayanı da kitaba kazandırıyor gerçekten.
Anlatım bozukluklarına ve imla hatalarına rastladım. Çok göz önünde değiller ama düzeltilirlerse daha iyi olur. Yüzde yüzü aramasak da ona ne kadar yakın olursak o kadar iyidir.