κεφαλαιο 13

1.9K 76 0
                                    

Σε λίγο έρχονται τα Χριστούγεννα γειιι ✌️

Το μόνο που με χαλαει είναι ότι πρέπει να γυρίσω Βόλο για τους δικούς μου για να κάνω εκεί Πρωτοχρονιά πρέπει να το πω στην μαμά μου δεν της έχω πει κάτι για τον Μιχάλη και φοβαμε πως θα το παρει...

Σήμερα κάναμε αθλήματα και μετά καθαρίζαμε Καλλιόπες πρωτοετείς τι να κάνουμε...

Μετά μας άφησαν ελεύθερους για κανένα 2ωρακι και μετά πάλι αγγαρείες πωω βαρέθηκα απλά θέλω το ξιφος και να φυγω....

Αλλά θέλω ακόμη 3,5 χρόνια φακ...

Δεν κατάλαβα με τπτα πως πέρασαν τόση μήνες με τον Μιχάλη τα πάμε όλο και καλύτερα πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο να είμαι τόσο ερωτευμένη με κάποιον δεν θέλω με τπτε να τον χασω...

Την Βίκυ την ξεφορτωθηκα...

Άλλαξε λόχο και έτσι δεν την βλέπω καν ποια έφυγε από τα πόδια μας μια και καλή

Σε 5 μέρες φεύγω ώρα για ξεκούραση στο σπίτι θα λιώσω στο ίντερνετ τόσο καιρό ούτε ίντερνετ δεν έχουμε έλεος...

Τώρα ετοιμάζομαι να κάνω και την τελευταία αγγαρεία που είναι η κουζίνα...

Φακκκκ

Πρέπει να πληνω πιάτα τέλεια...

Αφού επλυνα καμιά ντουζίνα πιατα μην χειρότερα δλδ... Ως πόσο τρώνε κάθε μέρα εδώ μεσα????

Τα έβαλα να στεγνώσουν και τεντωσα πίσω τον σβέρκο μου τον Μιχάλη δεν τον έχω δει σήμερα και ανησυχω...

Γαμωτο πιάστηκα ολόκληρη καλύτερα 5 γύρους τρέξιμο 5 η ώρα το πρωί παρά όλο αυτό...

Επιτέλους πήγα στον θάλαμο μου και έβγαλα την φόρμα αγγαρείας μου και έκανα μια κολοτουμπα στο κρεβάτι και ξεραθηκα

Κάνω τόσους μήνες υπομονή έφτασε η ώρα που θα επιστρέψω Βόλο...

Soldiers (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now