~ Nerdeyim ~

113 5 2
                                    

Merhaba ben Yağmur ilk defa hikaye yazıyorum ve biraz tedirginim kısa yazacagım okuyan olursa devam ettirebilirim teog zamanı gelince zaten haber uçururum sizlere :D . Ve ımm yorum yapin ki ona göre haraket edeyim teşekkürler xx

Başımda ki lanet olası ağrıyla uyandım her zaman klasik sabalardı tabii bir kaç yıl önce böyle değildi...

Yataktan lanet okuyarak kalktığımda ilk iş yüzümü yıkamak olmalı diyerek ilerlerken yerde ki siyah bir şeye çarptım ne olduguna bakmadan küfür ederek yürümeye devam ettim , aynanın karşısına geçtim ama ayna biraz tuhaftı yani yanlıs göstertiyor ben- ooo hayır , hayır aynada sorun yokmuş bu ne tip ,ben nasıl uyudum ki bu saçlar bu hale geldi sadece saçım değil dünden kalma makyajımla trafik kazasindan sonra felç olmuş bir Destiny Scott görüyordum , tanrı beni lanetlemiş olacak diye düşündüm bu bir yüz yıkamayla bitmez en iyisi duşa girmek ben pasaklinin tekiydim odam benim zıttımdı çünkü canım anneciğim dün ben gezerken her yeri 'canı çıkana ' kadar temizlemiş temizlik yapmadigima seviniyorum en son yapttigimda yerleri silerken kovayi devirmistim annem de bir daha yaptirmadi iyki de yaptirmamis. Kıyafetlerimi hemen çıkararak suyu açtım , hızlı girer ve geç çikardim en sevdigin müzigi açtıktan sonra kaynar gibi olan suyun içine girdim . Saçımı yolarcasına şampuanlarken bir ses duyduğumu sandım ve haraket etmedim ama tekrar duydunca biraz hareketsiz durdum ne oluyor bir kere sorunsuz banyo günüm geçemezmi ? Müzigi kapatıp sesi duymayi denedim sonra fark ettim ki annem bağırıyormuş ama tekrar seslenmeyince umursamadim saçimin işi bitince lifle ugrasmaya basladim .

- "Destiny sana sesleniyorum meleğim."

- "Tanrı aşkına anne ! küvette çıplağım kapıyı çalmayı denesen ?"

- "O kadar seslendim duymadın ve girdim ayrica ben annenim hadi ama sadece geç kalmani istemedim"

- " Ne ? Nereye ? "

Banyo keyfimi bozacak kadar önemli olan ne olabilir diye iç geçirdim .

- "Yeni okul için gidiyorsun ya melegim nasil unutursun ?! "

Annem hakliydi nasil unuttum ki ama okulu sevmeyen herkes kolayca unuttabilirdi .

-"Demek o siyah şey bavuldu ve bunun icin yatağimin dibindeydi . Imm peki hemen çikiyorum da sende çıksan ? "

-"Peki meleğim"

************************************

Annen beni uçakla yolculayali uzun zaman oldu bu süre tıkınmak müzik dinlemek ve tıkinmakla gecip gitti ve şimdi uçaktan inmiş taksilerin durmasina bekliyordum lanet olasıcılar neden durmuyor ki ? Ahaaa durdu yeaas neredeydin taksici adam ?! Adama adres yazili kagidi verdim ve etrafı süzerken bavulumu sıkıca tutuyordum diger elimlede parayi cunku hep unuturum parayi vermeyi lütfen salak demeyin .

......

Bir saatten fazla oldu ve uykum geldi ben bu yerin....

-"Geldik bayan"

- "Teşekkürler"

Dedikten sonra parayi verdim ve indim yola neredeyse girer girmez telefona gömüldüğüm için buraya bakma fırsattı elde edemedim mutluydum doğrusu kafamı bir sağa bir sola cevirdim de burasi neresiydi ? Heeeey bura bildigin zombi sehri gibiydi ödüm bokuma karısirken aklima taksici geldi ne kadar zekiyim derken adam bana bakiyormus haberim yoktu napabilirim, arkami dondugum gibi gaza köklendi göt ve şimdi tam burada hem taksiciye sövüp hem de nerede oldugumu bulmaya calisiyordum ister istemez göz yaşlarim akarken 'Neredeyim' diye bagirip duruyordum .

Lanet olsun tanrim ben NEREDEYİM !

Okudugunuz icin minnettarim çok sağ olun hatalarim varsa çok özür diliyorum sizden yorum yapin vote unutmayin please okuyan en az 30 olmali ki diger bolum gelsin tekrar teşekülerimi sunuyorum .

XxYağmur

Saf KayıpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin