Bu sefer pek bir sey demeyecegim okuyorsaniz bu hikayeyi mutlaka mesaj attın yatmadan önçe yaziyim dedim kısa olacak bu sefer . Xxys
Çalar saatimin çıkardığı sesle uyandım ama hala kalkmadim hiç gitmek istemiyorum böyle mal gibi uyanık şekilde sonsuza dek çalar saatin dırıltısıyla kalmak...
Fark ettimde yastağa resmen gömülmüş bir biçimde olsam da bu ses beni rahatsız etmeye başladı şimdi diyeceksiniz ki bu Desntiny Salak mı tabii ki hayır kapatmamamın sebebi üşenmem bana gülmeyin okula gidicem napabilirim.Okul bu boru değil. Ya da boru .
Huysuz bir biçimde yataktan kalktım ve hemen düzelttim sonra demesin Destiny pasakli diye bir yatağı bile düzeltemiyor , hemen üstümü çıkardım pijamalarımıda katlayıp yatağın üstüne koydum , ya bu temiz olmak çok yorucu sizce de öyle değil mi ? Yüzümü de yıkadıktan sonra dolabi açtım bej rengi etek ve toz pembe sıfır kol body altına da beyaz converse etek öyle kabarık değil düz böyle şirin bişey e siz yine bu kız satanist gibiydi gotikti ne oldu bu mal a diyeceksiniz ya şimdi ilk gün dikkat çekmiyim hem tatlı bir görünümüm olsun istedim . Saçlarımı da taradim zaten kendileri dalgalıydıar en nefret ettiğim tarağımda kalan sarı saç telleri tam sarışın değilim ama tel tel olunca öyle gözüküyor bunu da mı ben söyliyim ? Sanırım makyaj yapmam lazım.
Açık pembe ruju abartısızca sürdüm far takılmam hatta bana abartılı gelir , eyeliner da çektim tabii firtta olmuyor bir kısa uzun olmadı ama peçete ile azıcık... dahaa-a. hııh simdi pörfökt . Siyah okul çantası gibi olan çantamı da aldım bir önde küçük gözu vardı bir de tek fermuar yeri içindede kalem silgi not defteri vardı anlıycağınız çanta bedava shdjks . Merdivenlerden hop hop inerken Alexi nutella ile cebelleşirken gördüm o da çiçekli lacivert bir etek giymiş üstünede benim ki gibi siyah body.Oha lacivert vans bende de kırmızı var hep tüm renkleri olsun istemişimdir .
-"Gönydön Dös"
Nasıl yiyorsun sen Al ?
-"Boğuluyor musun ?"
Hayır anlamında kafa salladı bende hemen bir bardak çıkardım yarısına kadar süt koyup ekmeğe nutellayı sürdüm süüper tadı var lanet çikolatanın ımmmm . İkisini birden tıkınırken kapıya doğru füzeliniyorduk (yürüme yani hrtyfr) kapının yanında olan çantayı aldı ve çıktık ....
-"Ya okullarımız farklı ise ?" diye korku ile sordum
-"Lisede değil misin ?" diye terdütle sordu
-"Eveeeet lise son" dedim nede büyümüşüm :D .
-"Burada üç okul var zaten Desi , Orta , Lise , Üniversite " dedi Al.
-"Haa" dedim ,
Ne biliyim ben neyse kız da bir şey demedi . Of ben yaa shofdjs .
-"Eteğini beğendim" Dedi bencede eteğim gayet hoştu .
-"Bende vanslarini" dedikten sonra ayağına baktım . Ve tekrar ona döndüm çünkü saç-ç yani onun saçıı-ı-ı şey olmuş
-"Tanrım Alex !"
-"Aman tanrım ne oldu Destiny ?!"
-"Saç sa-açının rengi değişmiş!" Ara da kekeledim çaktırmayın.
-"Ne ?! Ohh , Des "
-"Neee ? renk körü olamam ben" Yo hayır renk körü değildim .
-"O gecici boyaydı , bir kereliğine banyodan çıkınca geçti "
-"Haaaaağğh" aslında böylede iyiydi turuncumsu .
*****************************************************************
Okuldaydik klasik sıkıcı okuldu koridorda dolaplar falan filan...
-"Merhaba bayan Scott "
-"Merhaba efendim"
-"Okulumuza hoş geldin Scott şurayı imzala ilk derse girmene gerek yok okulu gezdiren birini bulacağım zil çalınca kafeteryadan alacak seni bir sorun çıkarsa buralar da olacağım."
Dediği yeri imzalarken Brown oldugunu öğrendim soy adının.
-"Peki bay Brown" dedim ve iç açıcı bir gülümseme yolladım .
Tam bu sırada zil çaldı
-"Derse geç kalmak istemiyorum Des eğer bir şey olursa tam burada bekle beni"
Bunları der demez sınıfa koştu tamam bile diyemedim neyse . O değilde kimse kalmadi koridorda biraz ilerledim fakat korktum baya bildiğin yarısı karanlıktı . Söyleyin bana yeni geldim nereden biiliyim kafeterya nerede ?! Sınıf kapısı olmayan her kapıyı açıyordum temizlik dolabı , kütüphane , müzik odasi , labortuvar , kafeterya , öğretm-
Aha kafeterya hemen döndüma adımlayıp iki kocaman kapıyı açtım . Bu biraz zor oldu ama açmaya çalışıyordum .
Yarım saat oldu ne nerede bu sersem gelmiycekse tekte bakardım yeni okuluma......
İlk önce Bay Brownu bulmalıyım diye düşündüm beni gezdirecek olan şahsın gelmediğini haber vermeliydim kızmalı bence ona . Peki bu adam nerde buralarda olacağını söyledi işte buranın böyle birden ruhlar kasabasına dönmesinden nefret ediyordum . Kimse yoktu işte o zaman niye buralardayım diyorsun ki akıl akıl gel Browna takıllll . Daha fazla uzaklaşmamak adına geri döndüm.
Spor salonunu falan gördüm ve baya bir üst kata çıktım tum kapilarin aksine ahşap bir kapı vardı ve burada bitiyordu okulun katı . Burasıda çatı katı sanırım . Yavaşça kapıyı araladım kanepe falan vardı özenli bir odaydı evet bildiğimiz oda gibiydi kocaman pencere , hatta duvarın büyük bir kısmı pencereden oluşmuş oraya adımlarken o pencere gibi şeyden dişarı baktım diğer elimde penceredeydi bu sırada kapı kapandi sağ omzumdan etrafa baktım korktum gerceği var ne oluyor ora da ?
-" Kime bakiyorsun saf şey ? "
Dedi bir heyvan sol omuzumdan .Sende saf heyvansın serserii ne diyordu bu ? Hemen geri adimlayarak :
-" Bilmiyorum b-ben san-nırım kayboldum"
Neden bu kadar korktum bende anlamadim .
-"Hem saf hem kayıp . Saf ve kayıp hmm sen yoksa yeni kız mısın ?"
Ne diyorsun ya ?
-"Evet yeni geldim ve gidiyorum"
-"Biliyor musun ? Bugun ben seni okulu gezdirecektim"
-"Niye gelmedin kafeteryada yarım saatten fazla bekledim ayrıca ben gezdim zaten okulda maymun bile varmış hatta biri karsimda !"
-"Benimle ugraşma Kayıp !"
Diyerek bağırıp burun buruna geldik açık kalan kapıya yaslandığım için kapandı.
-"Anladım sen okulun popüler çocuğusun ve bad boysun her neyse anlaşıllan senle uğraşacağım ayrıca kayıp ne ya nasıl bır takma isim bu "
-"Ne o korktun mu?"
Evet bunla uğraşacaktım...
Teşekkürler vote yorum unutmayin iyi geceler xxys