Yeniden ?

20 3 0
                                    

İşte yeniden karşınızdayım . Anlaşılan hikayem sevilmememiş hikayeyi kendi tarzıma göre yazıyorum elimden geldiği kadar sizin istediğiniz gibi yapmaya çalışırım . xxys

Merdivenlerden hızla inerken o aptalın sesini duyuyordum . 

- " Evet korktun . Hahahaha."

Tanrım tüm deliler beni buluyor beni sevmiyor musun ?

-"Cidden artık uğraşma benle"

Anlamıyordu gerçekten bunu fransızca falan mı söylemeliydim ?

-"Bak gerçekten özür dilerim sadece bundan hoşlanıyorum." dedi ve kolumdan tuttu .

-"Neyden ? sinir bozucu olmak mı hoşuna gidiyor? " Bunu dememin üstüne bir kahkaha patlattı .

-"Hayır bebeğiim sadece bilirsin kötü olmak hoşuma giidiyor." Okulda kiminle takılmaycağım kişilerin en başında yer alan serseriye cevap verdim.

-" Bu mavi gözlerle mi ? Bak umrumda değil uğraşma benle sadece " Dedim ve geçiştirdim . Bence o mavi gözlerle tatlı bir yavru köpeğine benziyordu ama kendisi tatlı falan değildi .

-"Beni gözlerimden soğutma , Demek mavi gözlülerden hoşlanmıyorsun. " Dedi aptal bir edayla çünküüüüü o aptal . 

-"Ne alakası var mavi huzur verici bir renk bence senin gibi salaklar mavi gözlü olmamalı hatta yaşamamalı " Bunun yüzünden bende saçmlamaya başlamıştım işte daha fazla uğraşmak istemiyordum.

-"Neden benden bu kadar nefret ediyorsun ?" Ahh hadi ama ! 

-"Seni tanımıyorum bile , emin ol tanımakta istemiyorum" Bu sefer anladığını umarak .

-"Anladım" dedi kırgın bir şekilde agresif bir kızım ama ona bir zararım olduğunu düşünmüyorum yani şu anlık .

-"Güzel anladığına sevindim" dedim ve oradan uzaklaşarak çıkış kapısına doğru yol alırken arkamdan seslendi .

-"Bu ara da ben Ashton " dedi ve hiç ona dönmeyerek  

- " Bende Destiny Saf Kız , Saf Kayıp , yada Saf falan değilim sadece Destiny "  dedim ve ilerledim ama bunu ciddiyetle söylemiştim böyle saçma lakapları istemiyordum benim adım vardı Destiny Scott lütfen kimliğimde öyle yazıyor sonuçta .

*******************************************************************************************************************

Çıkış kapısının önündeydim Alex'i bekliyordum . Bu süreçte okulda duyduğum tuhaf sesleri unutmak istedğimden dolayı kulaklığı çıkarıp müzik dinliyordum . Ayakta . Dolaba yaslanmış bir şekilde . Baksanıza kendimi tumblr kızları gibi hissetim . Zilin çalmasıyla 'Tambılıbır Gör' kız modundan çıkıp saf bir görünümle Al'ı bulmaya çalışıyordum .

-"Deesiii" dedi yapmacık gibi demek istediğim küçük kızlar gibii sesini de o şekilde çıkırıyordu açıkcası bu beni güldürmüştü . Bende aynı şekilde . 

-"Allll" dedim o da aynı tepkiyi vererek bana gülmüştü. Kısa bir sarılma sürecinden sonra birbirimizden ayrıldık.

-"Biraz tuhaf görünüyorsun " dedi . Sanırım ona anlatmalıydım .

-"Ashton" diye soluk verdim evin yolunu beraber tutarken .Ona olanları anlattım hem anlattıp hem de yürüyorduk . Arada 'şaka yapmıyorsun değil mi ?' diye tepkiler verdi . O haraketleri yaparken kendimi gülmemek için tutuyordum . Ve sonunda olanları anlatmayı bitirdim aslında pek bir şey olmamıştı sadece Ashoton'a aralarda küfür ettiğimde dolayı uzun sürdü .

Saf KayıpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin