7. Ουδέν κακο αμιγές καλου

14 2 0
                                    

-Λουσυ ο μικρός εχ... (λεει ο George μπαίνοντας στον θάλαμο)
- Κοιτα αγαπη μου ξύπνησε ο Εντι!
Η Λουσυ δεν πιστευε στα ματια της που ξαναεβλεπε ξυπνιο τον μονάκριβο γιο της μετα απο ολη αυτη την περιπέτεια, ενω η χαρα της για την επιστροφή τους στην κανονικότητα δεν περιγραφοταν με λεξεις παρα μονο με λιγα ζεστα δακρυα που κυλουσαν απαλα στο μαγουλο της.
- George μου Κοιτα! Ο γιος μας ξυπνησε! Ειναι καλα!
Λεει η Λουσυ τρεχοντας κατα πανω του και δινοντας του μια τρυφερη αγκαλια και ενα γεματο στοργή φιλί.
Ο George ξεροκαταπιε..προσπαθούσε παση θυσια να κρύψει την αγωνια που τον κατεκλυζε οσο δυσκολο και να ηταν αυτο, καθως τον ειχε λουσει κρυος ιδρωτας απο την κορυφη εως τα νυχια.
-Λουσυ μου θελω να σου πω κατι για τον Εντι αλλα σε παρακαλώ προσπαθησε να μεινεις ψύχραιμη προπαντος για το παιδι..
-Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει! (Ρωταει γεμάτη τρομο και πανικο η Λουσυ)
-Ο γιατρος μου ειπε οτι ο Εντι πασχει απο σχιζοφρένεια..
-Τι;; οχι.. αποκλείεται..Ο μικρος μου, ο Εντι μου να εχει διαταραχθεί απο σχιζοφρένεια;; Δεν το αντεχω αυτο!!
-Ηρέμησε Λουσυ μου μαζι θα τα αντιμετωπίσουμε ολα! Δεν θα αφησουμε το παιδάκι μας να παθει κατι κακο. Εξαλλου ο γιατρος με ενημέρωσε οτι θα του χορηγηθεί η κατάλληλη αγωγή,προκειμένου η νοσος να παραμένει σε καταστολή.
Και οι 2 γονεις έδωσαν ενα γλυκο φιλι στον Εντι και βγηκαν εξω απο τον λευκο θαλαμο: η Λουσυ με δάκρυα στα ματια, ενω ο George με αμηχανια για το μέλλον.
Λιγες μερες αργοτερα ο μικρός Εντι μαζι με τους γονεις του επιστρέφουν και παλι στο σπιτι τους.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Αγαπητοί αναγνώστες του wattpad αυτη ειναι η συνεχεια απο το πρωτο μου μυθιστόρημα.Συγγνωμη για την καθυστέρηση, ξερετε το γνωστο συστημα των πανελληνίων..Ελπιζω να σας αρεσει! Τα λεμε σύντομα με το επομενο κεφαλαιο. Φιλακια!!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 02, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Ποτε Μη Λες..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora