6. Στον άσπρο θάλαμο..

23 3 2
                                    

-Κακοτυχη πολη! ,σκεφτόταν η Λουσυ με δάκρυα στα ματια..
-Θα τα καταφέρουμε αγαπη μου! Μην απελπίζεσαι και μην εναποθέτεις τις ελπίδες σου,οσο νιωθεις την ανασα μου στο πλάι σου.
-George εσυ δεν το ακουσες, αλλα ο Εντι ψιθύριζε ,καθοδόν προς το νοσοκομείο, "συγγνώμη, συγγνώμη..
γιατι;
..συγγνώμη.."
Ηταν πολυ θλιβερό και δυστυχώς δεν μπορούσα να κανω τίποτα για να βοηθήσω το παιδάκι μας..

Φτάνοντας στο νοσοκομείο πηγαν αμεσως τον Εντι στα επείγοντα προσπαθώντας να τον κρατήσουν στη ζωη.

Οι γονεις τού Εντι περιμεναν ωρες ατελείωτες εξω απο τη λευκή πόρτα του 304 που νοσηλευόταν ο αγαπημένος τους γιος.

-Θα ζησει γιατρε;
-Θα τα καταφέρει;
-Πειτεε μας!
-Ψυχραιμία Λουσυ! , λεει ο George επιδιωκοντας να την ηρεμήσει και να της αλαφρυνει τον πονο , οσο και να γνωρίζει καταβαθως πως αυτο δεν μπορεί να επιτευχθεί.
- Ο γιος σας ευτυχώς τα κατάφερε•
Ομως..
-Τι συμβαίνει γιατρε;; , λεει η Λουσυ.
-Του καναμε τις απαραίτητες εξετάσεις..και ως προς το σωμα του δεν διατρέχει κίνδυνο, αλλα ο εγκέφαλός του εχει μερικα βαθουλωματα σε καποια σημεια του.

Η Λουσυ δεν πίστευε στα αφτιά της..
Ετρεξε με σπαραγμούς στο παιδι της, για να δει πως ειναι, τι νιώθει..

-Γιατρέ, πειτε μου, τωρα που έφυγε η Λουσυ, περι τίνος πρόκειται αυτα τα βαθουλωματα στον εγκεφαλο;
-Ακούστε, συνήθως τέτοιου είδους βαθουλωματα οφείλονται σε ψυχικα νοσηματα,οπως ειναι η σχιζοφρένεια.
-Σχιζοφρένεια...; ,αναφώνησε ο George ολο απελπισία..
-Θα του χορηγησουμε την απαραίτητη θεραπεία για να την κραταμε σε καταστολή, αλλα...πώς δεν παρατηρήσατε τοσο καιρο ούτε ενα σημαδι σχιζοφρενικής συμπεριφοράς;

-Γιατι δεν ξυπναει;; ,σκεφτόταν η Λουσυ.Μακαρι να μπορουσα να του μιλήσω και να...
Μωρο μου!
-Μα...μα..πού...βρίσ..κομαι;
-Στο νοσοκομείο εισαι Εντι μου, επεσες απο τη σκαλα, αλλα μην ανησυχείς! Ολα ειναι καλα τωρα! Θα σε παρουμε σπιτι σε λιγες μερούλες.

-Λουσυ ο μικρός εχ... (λεει ο George μπαίνοντας στον θάλαμο)
- Κοιτα αγαπη μου ξύπνησε ο Εντι!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Γειααα σας!!😊
Ειχα καιρο να ανεβασω ,αλλα προσπάθησα αρκετα για αυτο.
Αν σας αρεσε, ψηφίστε κατω και γράψτε μου στα σχολια αν θέλετε να συνεχίσω.
Μεχρι το επόμενο επεισόδιο..φιλακιαα💋💋





Ποτε Μη Λες..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora