𝙼𝚘𝚗𝚍𝚊𝚢, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚌𝚊𝚜𝚞𝚊𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚘𝚠 𝙼𝚘𝚗𝚍𝚊𝚢. 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚎𝚜𝚙𝚒𝚜𝚎𝚍 𝙼𝚘𝚗𝚍𝚊𝚢𝚜, 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚠 𝚗𝚘 𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝙼𝚘𝚗𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚢𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚕𝚘𝚠-𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚍𝚊𝚢. 𝙸𝚗 𝚏𝚊𝚌𝚝, 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚞𝚗𝚌𝚑. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛.
"(𝚢/𝚏/𝚗), 𝚑𝚞𝚛𝚛𝚢 𝚞𝚙 𝚠𝚎 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚊 𝚐𝚘!" 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛, 𝚊 𝚜𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎. "𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙻𝚘𝚛𝚍 , (𝚢/𝚗) 𝙸'𝚖 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚠 𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗," 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛.
𝙾𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎. 𝙰𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚖.
"𝙿𝚘𝚗𝚢𝚋𝚘𝚢! 𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚞𝚙?" 𝚈𝚘𝚞 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖, 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝙿𝚘𝚗𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚜𝚑𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚞𝚗.
"𝙼𝚢 𝙶𝚘𝚍, 𝙿𝚘𝚗𝚢! 𝙶𝚘 𝚊𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚒𝚗𝚍 𝚞𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜," 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚒𝚗𝚐.
"𝚆𝚑𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝙸, 𝚑𝚞𝚑?" 𝙿𝚘𝚗𝚢 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍. 𝙸 𝚜𝚔𝚘𝚘𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚋𝚘𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚎𝚢𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 𝚊𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍. "𝙷𝚎𝚢 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢."
𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚏𝚊𝚒𝚗𝚝 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎. "𝙷-𝚑𝚎𝚢, (𝚢/𝚗)."
𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚋𝚘𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚜𝚝, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎.
𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙿𝚘𝚗𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚃𝚞𝚕𝚜𝚊 𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚏𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚖𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚝𝚎𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚛𝚝𝚎𝚎𝚗 𝚗𝚘𝚠, 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚛 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝙿𝚘𝚗𝚢, 𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛. 𝙱𝚞𝚝 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢, 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢. 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚊𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚖𝚘𝚛𝚎.
YOU ARE READING
Fallen Angels / Johnny Cade x Reader
Fanfiction𝙸𝚝'𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚋𝚞𝚛𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚝𝚊𝚐𝚘𝚗𝚒𝚣𝚎 𝚞𝚜." 𝙿𝚘𝚗𝚢𝚋𝚘𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚒𝚗𝚐 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚞𝚙, "𝚘𝚛 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚎𝚗. 𝙺𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚐�...