𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚃𝚠𝚘: 𝙴𝚜𝚌𝚊𝚕𝚊𝚝𝚎𝚍

17 0 1
                                    

   𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚝 𝚕𝚊𝚜𝚝. 𝚈𝚘𝚞 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚋𝚢 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐.

   "𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚕𝚞𝚝! 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚛𝚘𝚞𝚋𝚕𝚎! 𝚆𝚑𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚞𝚙𝚎𝚛𝚟𝚒𝚜𝚒𝚘𝚗?," 𝚜𝚑𝚎 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚜 𝚕𝚘𝚞𝚍𝚕𝚢, 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚜 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚒𝚝 𝚜𝚙𝚕𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝, 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚗𝚛𝚊𝚐𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝𝚜 𝚗𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚞𝚗𝚋𝚎𝚊𝚛𝚊𝚋𝚕𝚎.

   𝚄𝚗𝚏𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚊𝚝𝚕𝚢, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚑𝚒𝚍 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚋𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙. 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚌𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚢 𝚜𝚘𝚋𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚍𝚗𝚎𝚜𝚜.

   𝙾𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚐𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚌𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐, 𝚋𝚞𝚝 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚍𝚒𝚍. "~𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚋𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚒𝚝𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚋𝚢, 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚗𝚎𝚕𝚢 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚜, 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚋𝚢, 𝚝𝚛𝚞𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚊𝚢--," 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐. "~𝙾𝚑 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢, 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝙸 𝚙𝚛𝚊𝚢, 𝚘𝚑 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢, 𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚊𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞,𝚋𝚊𝚋𝚢, 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞~."

   𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚙𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠. "𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙶𝚘𝚍, 𝙹𝚘𝚑𝚗𝚗𝚢! 𝙸𝚝'𝚜 𝚏𝚛𝚎𝚎𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎."

Fallen Angels / Johnny Cade x ReaderWhere stories live. Discover now