:3:

6 1 0
                                    

Macera aramaya koyulmustuk. Birden aklıma bir fıkır geldi. Bir tane çocuk bizi çok sinir etmişti. Gece gizlice onu evinden çıkarıp dovucez ondan sonra kapının önüne koyup kaçacağız. Kızlar bu fikirin çok acımasız olduğunu söyleselerde kabul ettiler çünkü çocuk bizi çok sinir etmişti.  Gece 1 gibi gizlice evden çıktık. Aileden kimse farketmedi. Sonra çocuğun evine doğru yürümeye başladık.  Bir anda bir adam gördük yolda hemen koşarak duvarın arkasına  saklandık.  Adam galiba sarhoştu kendi kendine türkü söylüyordu. Adam yanımızdan geçti ama bizi görmedi. Neyseki adamı atlatmıştık. Su anda çocuğun evinin önündeydik. Evin ışıklarının hiç biri yanmıyordu. Gizlice çocuğun odasını aramaya başladık. Işte çocuğun odasını bulduk hemen çocuğu sessizce dışarı çıkarttık. Saklandığımiz duvarın arkasında onu haşladık. Çocuk uyanmıştı bagirmaya başladı. Annesine yada bizim annemize söylemesin diye onu tehdit ettik.
-bak çocuk bunlardan birini  annene yada anneme söylersen seni yine döverim anladinmi?
-soylucem
-hele bi şöyle seni yine döverim bu sefer daha fazla döverim.anneni babanıza dovdurturuz tm mı?
-tmm
Çocuk mecburen tmm demek zorunda kalmıştı. Bizde sesizce eve gidip hiç öyle  bir olay yaşanmamış gibi uyuduk.

üç silahşörlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin