Tzuyu'nin ağzından
Mina:
"Peki Tzuyu, resimlerine bakabilir miyim? Böylece hatalarını öğrenebilirsin."Kafamı onaylar şekilde salladıktan sonra gururla resimlerimi almak için odama girdim, Jungyeon kenarda duvara yaşlanmış şekilde bana alaycı bakışlar atsa bile onu hâlâ takmıyordum. Çekmecemi çekip tüm resimlerimi çıkardım, hepsini kutsal ellerim yapmıştı. Mutlulukla tüm resimlerimi koltukta oturan güzelin önüne koydum, hakkında bildiğim tek şey ressam olduğuydu. Hayır, belki de onun hakkında çok şeyi biliyordum.
Mina:
"Tamamdır, hepsini inceleyeceğim."Bir kaç dakika sonra iki resmimi eline alıp garipçe bana bakmıştı, onurum incindi çirkin puding Jungyeon haklıydı...
Mina:
"Um, daha güzel resimler yapabilirsin?"*Resim*
Tzuyu:
"Yani... güzel değiller mi?"Mina:
"Şey, güzeller fakat daha çok geliştirebilirsin kendini!"Jungyeon:
"Bak Mina bile beğenmedi, demiştim sana."Mina:
"Beğendi-"Jungyeon'un üstüne atladığım zaman yediği çilekli pudingi yüzüne fırlatmıştım, benden kurtulup sinirlice puding kaplı yüzüyle etrafa bakarken Mina gülmüştü, kıvrılan dudakları bile etkileyiciydi. Mina'ya mutlu gözlerle bakarken Jungyeon'un sesiyle irkildim.
Jungyeon:
"Sadece şaka yapıyordum, Oh? Bunun tadı güzelmiş."Mina:
"Çilekli pudingi ben de çok severim."Tzuyu:
"Um, A-Adın Mina mı?"Mina:
"Evet, bir sorun mu var?"Tzuyu:
"Hayır y-yok, sadece tanıdık geldi."Jungyeon:
"Garip, nedense kekeli-"Dediği şeyi fark edince elim ile Jungyeon'un ağzını konuşmasını engellemek için kapatmıştım.
Mina:
"Eğlence için teşekkürler, yarın malzemeler ile tekrar gelirim."Jungyeon:
"Ösöl böz töşökkör ödöröz."İğrenerek ıslanan elimi Jungyeon'un ağzından çekip konuşmasına izin vermiştim.
Jungyeon:
"Eh, ben seni bırakayım."Mina:
"Teşekkür ederim."Jungyeon yüzünü iyice temizledikten sonra Mina ile birlikte kapıdan dışarı çıkıyorlardı, Mina aniden dönüp beni etkileyen gülümsemesiyle el sallamıştı. Ona gülümseyere karşılık verdiğimde derin nefes almıştım, galiba Mina'yı hatırlamaya başlıyordum...
Yazar tıkanıyor :(