83 10 1
                                    

Tzuyu'nin ağzından

Dün çektiğim baş ağrısı yüzünden pek uyuyamamıştım, hâlâ başımın bana çektirdiği acı yüzünden kıvranıyordum. Eğer evde son kalan ağrı kesiciyi boş yere çirkin Jungyeon içmeseydi ağrı kesici sayesinde bu durumda olmazdım.

Ayrıca Jungyeon henüz eve gelmediği için de o gelen kadar dayanmam gerekiyordu. Sıkıntıyla nefes alış-verişi yaparken telefonumun titrediğini hissetmiştim, cebimden çıkarıp kimin aradığına bakmıştım. 'Yaşlı Jungyeon' yazısını görünce mutlulukla telefonu açmıştım, kellesini haşlayacağım!

Tzuyu:
"Aramalarıma neden cevap vermiyorsun?!"

Jungyeon:
"Sakin ol, Mina'yı almaya gittim. Telefonumu evde unutmuşum, tekrar eve gidip aldık..."

Tzuyu:
"Ağrı kesici, çabuk."

Jungyeon:
"Yine mi? İyi misin şuan?"

Tzuyu:
"Eğer "Canım sıkıldı, ağrı kesiciyi hiç bir yerim ağrımazken içersem ne olur?" diyip son kalan ağrı kesiciyi içmeseydin iyi olacaktım!"

Jungyeon:
"Biraz daha dayan, kaç dakikadır ağrıyor?"

Tzuyu:
"Dakika mı? Dün gece başladı ağrısı Jungyeon."

Jungyeon:
"Neden dün beni aramadın?!"

Tzuyu:
"Başın ağrıyor diyorum hızlı olur musun?"

Jungyeon:
"Pardon, geliyoruz."

İki dakika sonra açılan kapı sesini duyup kapıya doğru başımı tutarak koştum, kapıyı açan kişinin Jungyeon olmasını umut ederek üstüne atladım fakat kapıyı açan kişi Jungyeon değil Mina'ydı. Altımdaki şaşkınlıkla bana bakan Mina'ya tepkisizce bakıyordum, bir kaç saniye sonra burnuma gelen kokusunu bolca içime çektim. Çilek gibi kokuyordu...

FLASHBACK

Tzuyu:
"Şana sayılabiliy miyim?"

Mina:
"Oluy!"

Tzuyu burnuna gelen tatlı çilek kokusunu fark edince şaşırarak Mina'dan ayrılmıştı. Mina ona şaşkınca bakarken Tzuyu garipçe etrafa bakış atmış tekrar Mina'ya sarılmıştı.

Tzuyu:
"İçinde çilek mi vay?"

Mina:
"Hayıy, ne oldu ki?"

Tzuyu:
"Şen çilek gibi kokuyosun, nasıl yaptın bunu!"

Mina:
"Benim çilekli şampuanım vay!"

Tzuyu:
"İçine çilek mi koymuşlay?"

Mina:
"Bilmiyoyum, ama anneme şoyabiliyiz!"

END OF FLASHBACK

Baş ağrımın daha kötü olduğunu fark ettiğim zaman Mina'nın üzerinden yavaş hareketlerle kalkmıştım. Koltuğa oturmak istediğimden biraz ilerlemeye çalışmıştım ama önümü görmekte zorluk çektiğim için dengemi kaybetmiştim. Yere düşecekken hızlıca belimi kavrayan bir eli hissetmiştim, elin sahibine gözlerimi zorlukla açarak bakmıştım. Mina'ydı, oldukça korkmuş ve endişelenmiş gibi duruyordu.

Beni kucağına alıp koltuğa yatırmıştı, o sırada içeri telaşla giren Jungyeon'un sesini duymuştum. Yanıma yaklaştıktan sonra endişeli gözlerle yüzüme bakıyordu, eğer ayakta olsaydım yüzünün ortasına çakardım.

Tzuyu:
"Ağrı k-kesicilerim nerde?"

Jungyeon:
"Ah, doğru!"

Uzattığı ağrı kesicileri alacak kadar hâlim olmadığı için Mina'dan yardım istemiştim, ağrı kesiciyi içirdikten sonra yorgun düşen yüzümü incelemeye koyulmuştu.

Jungyeon:
"Daha iyi misin? Çok korkuttu-"

Mina:
"Neler oluyor? Neden böyle oldun Tzuyu?"

Jungyeon:
"T-Tzuyu bir kaç yıl önce kaza geçirdi Mina, kaza geçirmeden önce yaşadığı anılarını hatırlayınca böyle oluyor."

Mina:
"Ah, kötü olmuş... Her hatırladığı anısında bile mi oluyor?"

Tzuyu:
"Hayır, beni etkileyen anılarımı hatırlarken böyle oluyorum. A-Annemin öldüğü günü hatırlayınca çok daha kötü olmuştum."

Hiç içime sinmedi :(

angel//mitzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin