Tzuyu'nin ağzından
Tzuyu:
"Cidden gidip bir ressam mı getirdin?"Jungyeon:
"Ne yapsaydım? Çok ciddi duruyordun, hem güzel resim yapamadığını kabullenmen gerek!"Tzuyu:
"Hah? Gözlerin bozuk senin, bu güzel eserlerimi göremiyorsun!"Mina:
"Şey, dışarısı soğuktu... İçeri girmemde bir sorun yok değil mi?"Kapının önünden gelen güzel sesle göğsüm sıkışmıştı, kapıya dönüp beni büyüleyen sesin sahibine bakmıştım. Bir penguene benziyordu, gözleri, dudakları, benleri ve yanakları hepsi bir çilekli puding gibi güzeldi.
FLASHBACK
Uzun uğraşlarımın sonunda tamamladığım resme bakarak gülümsedim, çok yetenekliydim fakat kimse bunu fark edemiyordu. Ellerimi çırpıp resmimi gururla kaldırıp baktım, ah ellerim çok kutsal olmalıydı. Teşekkürler Tanrım!
Jungyeon:
"Ver, ben de bakayım şu övdüğün resme."Başımı onaylar şekilde sallayıp büyük bir özgüvenle resmimi ona uzattım, gördüğü gibi resmi masaya bırakıp elleri ile yüzünü kapattı. Sanırım bu güzel eser karşısında ne yapacağını bilemeyip ağlamaya başladı, bu kadar iyi resim anlayışı olduğunu bilseydim resimleri hep ona gösterirdim.
Jungyeon:
"Tzuyu, bu resim..."Tzuyu:
"Şşş, biliyorum. Çok iyi değil mi? Ah, Tanrım kutsal ellerim için tekrar teşekkür ederim!"Elimi omzuna uzatıp omzunu ağır ağır sıvazladım.
Tzuyu:
"Hadi ama, ağlama canım menajerim. Daha bir sürü resmim va-"Jungyeon:
"Tzuyu sen iyi misin? Nasıl resim bu? Eminim lamalar bile tükürerek daha güzel resim yapar."*Resim*
Tzuyu:
"Benim güzel resmime neler diyorsun be? Ressam getir buraya, sanat neymiş gör çirkin puding!"Jungyeon:
"Tamam bekle sen, eğer o da aynı tepkiyi verirse benden özür dileyeceksin, ayrıca b-ben çirkin değilim!"Tzuyu:
"Ooo, iddialısın. Pekâlâ hadi git getir de hava atayım sana!"Sinirle Jungyeon'u ayaklarımla tekmeleyip koltuktan aşağı düşürmüştüm. Jungyeon sinirli bakışlarımın altında kalamayıp aceleyle evden çıkmıştı, bu kız cidden beni sinir hastası yapacak.
END OF FLASHBACK
Yazar ve mükemmel resim yeteneği... Jungyeon ile Tzuyu'yi sürekli kavga ettirmek çok hoşuma gidiyor :P