6.

1.9K 123 89
                                    

@bigdick_daddyKim
Мисля че наистина трябва да си лягаш

@bunny_97_Jk
Но аз нЪистина иЗкам секс чаД

@bigdick_daddyKim
Първо: Как ще пишеш като пишеш по неграмотно от първокласник
Второ: След като изтрезнееш утре и усъзнаеш какво си правил ще ме намразип

@bunny_97_Jk
АйдИ дЕее мола таАаа

Ще пиСа по грамотнооОоо молАааа!!

@bigdick_daddyKim
Оохх...добре де

@bunny_97_Jk
Дааа

Сега представи си как бавно спускам ръката си към мъжеството ти...започвам да го мачкам през дънките ...

@bigdick_daddyKim
Прехапвам устните си в опит да не изтена...започваш да ме дразниш затова те бутам назад на леглото.Хващам ръцете ти над главата и започвам да целувам врата ти.Започвам да слизам надолу към ключицата ти и засмуквам правейки лилаво-сини петна.

@bunny_97_Jk
Вплитам пръсти в косата ти и започвам да те скубя.

@bigdick_daddyKim
Пускам ръцете ти,за да мога да премахна тениската ти.Започвам да целувам гърдите ти и да засмуквам зърната ти.

@bunny_97_Jk
Изстенвам силно и стискам чаршафите.Не оставам по-назад и махам и твоята тениска.

@bigdick_daddyKim
Стигам до дънките ти и започвам да разкопчавам ципа.С един замах ги смъквам.

@bunny_97_Jk
Правя същото и с твойте дънки и в момента и двамата сме по боксерки.Задвижвам ръката си към боксерките ти.Хващам края на плата и го смъквам. Изправям се в седнало положение и заставам на колене.Започвам да облизвам члена ти старателно.

@bigdick_daddyKim
Не издържам и рязко набутвам цялата си дължина в устата ти.Започвам да се забивам.

@bunny_97_Jk
Давя се,но въпреки това не спирам.

@bigdick_daddyKim
Усещам,че съм на път да свърша и секунди по-късно това се случва.

@bunny_97_Jk
Преглъщам всичко като добро зайче

@bigdick_daddyKim
Уха това беше....

@bunny_97_Jk
...невероятно

Seen

×××××××××××××××××××××××××××
Това.....стана.... просто.... отвратително.........

За първи път пиша таквоз чудо.Наясно съм,че е зле...
Но все пак,ако на някой му е харесало да вотне и коментира!

Бб😘

I purple you!!!💜💜💜

-𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬- ᵛᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now