Aladdin / 2

1.3K 213 46
                                    

Η Γιασμίν τραβάει τη σκουρόχρωμη κουκούλα της ζακέτας της ακόμα περισσότερο πάνω από το πρόσωπό της, ξεροκαταπίνοντας καθώς στέκεται απέναντι από το μισογκρεμισμένο κτήριο με την πινακίδα 'tattoos' κολλημένη ενάντια στον πέτρινο τοίχο, ελπίζοντας να μην την αναγνωρίσει κάποιος από τους περαστικούς ( αν και ο συγκεκριμένος δρόμος είναι πρακτικά άδειος ).

Ως η μοναχοκόρη του περίφημου προέδρου της Άγκραμπα, όλη της τη ζωή της υπενθύμιζαν και της μάθαιναν καλά ότι έπρεπε πάντοτε να είναι σεμνή, σοβαρή, λογική.

Πειθαρχημένη στους κανόνες.

Όλα αυτά, όμως, είχαν αρχίσει να την πνίγουν. Δεν άντεχε να παραμένει στις σκιές του πατέρα και του ονόματός της, πια. Δεν ήθελε να μιλάει με μία φωνή που δεν ήταν δικιά της, που δεν έβγαινε από μέσα της για την υπόλοιπη ζωή της.

Ελευθερία — αυτό ήταν το μόνο αγαθό που δεν μπορούσαν να της προσφέρουν τα πλούτη του μπαμπά της. Γι'αυτό, αποφάσισε να τη διεκδικήσει από μόνη της.

Τώρα, στέκεται σε ένα σχεδόν ακατοίκητο, σκοτεινό δρομάκι που διαφέρει δραματικά από τις πλούσιες, πυκνοκατοικημένες περιοχές τις οποίες επισκέπτεται συνήθως με τον πατέρα της. Είναι τα δέκατα-όγδοα γενέθλια της σήμερα, και σκοπεύει για πρώτη φορά στη ζωή της να κάνει κάτι που η ίδια επέλεξε.

Ένα τατουάζ.

Το ξέρει ότι παραείναι παράτολμο και ίσως χαζό, αλλά αυτή η μικρή, συμβολική κίνηση θα τη βοηθήσει να βρει επιτέλους τον εαυτό της, τη φωνή της.

Σφίγγοντας τις γροθιές της αποφασισμένη, ξεκινάει να περπατάει προς την είσοδο, χωρίς δεύτερες σκέψεις. Θα το κάνω, επαναλαμβάνει μέσα στο κεφάλι της σαν προσευχή. Δεν θέλει να κάνει πίσω τώρα, αφού κατάφερε να ξεφύγει από τους μπράβους που φρουρούν το Μέγαρο όπου ζει και να έρθει μέχρι εδώ χωρίς να την ληστέψουν ή να της κάνουν κάτι χειρότερο.

Τώρα που ήρθα στην πηγή, θα πιω νερό, επειδή διψάω όλα αυτά τα χρόνια, που να πάρει η ευχή...

Όταν σπρώχνει προς τα μέσα τη βαριά πόρτα της εισόδου, έρχεται αντιμέτωπη με το δροσερό αέρα που μάλλον εκπέμπει κάποιο κλιματιστικό. Ο χώρος μυρίζει ωραία, παρατηρεί η Γιασμίν. Σαν αντρική κολόνια και after shave. Δεν είναι και σίγουρη, όμως. Μπορεί να είναι ήδη αρκετά μεγάλη, όμως ο πατερας της σπάνια την αφήνει να συναναστρέφεται με άτομα του άλλου φύλου, εκτός κι αν είναι πλούσιοι μαμάκιδες τους οποίους θέλει να της προξενέψει.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 18, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Disney Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang